Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/120
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грицай, Сергій Михайлович | - |
dc.contributor.author | Грицай, Сергей Михайлович | - |
dc.contributor.author | Hrytsai Serhii Mykhailovych | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-20T13:31:01Z | - |
dc.date.available | 2017-01-20T13:31:01Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Грицай С.М. Проблема моніторингу процесу формування політичної культури майбутніх педагогів/С.М. Грицай//Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – Харків: Українська інженерно-педагогічна академія, 2016. – № 50-51. – С. 122-128 | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/120 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено розв’язанню проблеми моніторингу формування політичної культури майбутніх педагогів. Визначено суть і структурні компоненти (цільовий, мотиваційний, когнітивний, переконавчий, діяльнісний, рефлексивний, особистісний) політичної культури майбутнього викладача. Суть моніторингу вказаного процесу визначено як синхронності спостереження, замірювання, отримання на цій основі нових знань про стан об’єкта з подальшим моделюванням, прогнозуванням та прийняттям відповідного управлінського рішення, що дає можливість отримувати оперативну інформацію щодо перебігу педагогічного процесу, його результативності, робити висновки відносно його позитивних і негативних сторін, своєчасно його коригувати. Розкрито функції моніторингу процесу формування політичної культури майбутніх педагогів. Визначено критерії (мотиваційно-ціннісний, змістово-процесуальний, особистісно- рефлексивний) і показники сформованості політичної культури студентів-майбутніх педагогів. Статья посвящена решению проблемы мониторинга формирования политической культуры будущих педагогов. Определены суть і структурные компоненты (целевой, мотивационный, когнитивный, убежденческий, деятельностный, рефлексивный, личностный) политической культуры будущего педагога. Сущность мониторинга указанного процесса определена как синхронность наблюдения, измерения, получение на этой основе новых знаний об объекте с последующим моделированием, прогнозированием и принятием соответствующего управленческого решения, что дает возможность получать оперативную информацию относительно протекания педагогического процесса, его результативности, делать выводы про его положительные и отрицательные стороны, своевременно корректировать выявленные недостатки. Раскрыты функции мониторинга процесса формирования политической культуры будущих педагогов. Определены критерии (мотивационно-ценностный, содержательно-процессуальный, личностно-рефлексивный) и показатели сформированности политической культуры будущих педагогов. “The problem of monitoring the formation future teachers’ political culture”. This article deals with the problem of monitoring the formation future teachers’ political culture. The essence and structure (goal-oriented, motivating, cognitive, activity-oriented, reflexive, personality-oriented) of prospective teacher’s political culture are defined. Only socially mature teacher can manage these tasks having his own formed political culture. The essence of the monitoring process specified on the synchronization monitoring, receiving the knowledge about the state of the object and modeling, forecasting and decision management solution that makes it possible to receive prompt information about course teaching process, its effectiveness, draw conclusions about positive and negative sides, timely adjust it. The functions of monitoring the formation of future teachers’ political culture were describe. The criteria (motivational and value, content and procedural, personal and reflective) and the rates of formation political culture future teachers had been identified. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Українська інженерно-педагогічна академія, Харків | uk_UK |
dc.subject | майбутній педагог | uk_UK |
dc.subject | будущий педагог | uk_UK |
dc.subject | future teacher | uk_UK |
dc.subject | політична культура | uk_UK |
dc.subject | политическая культура | uk_UK |
dc.subject | political culture | uk_UK |
dc.subject | структура | uk_UK |
dc.subject | структура | uk_UK |
dc.subject | structure | uk_UK |
dc.subject | формування | uk_UK |
dc.subject | формирование | uk_UK |
dc.subject | formation | uk_UK |
dc.title | Проблема моніторингу процесу формування політичної культури майбутніх педагогів | uk_UK |
dc.title.alternative | Проблема мониторинга процесса формирования политической культуры будущих педагогов | uk_UK |
dc.title.alternative | The problem of monitoring the process of formation of political culture of the future teachers | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Appears in Collections: | Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Gritsay_ The_Problem_Of_Monitoring.pdf | 559.48 kB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.