Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/120
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрицай, Сергій Михайлович-
dc.contributor.authorГрицай, Сергей Михайлович-
dc.contributor.authorHrytsai Serhii Mykhailovych-
dc.date.accessioned2017-01-20T13:31:01Z-
dc.date.available2017-01-20T13:31:01Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГрицай С.М. Проблема моніторингу процесу формування політичної культури майбутніх педагогів/С.М. Грицай//Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – Харків: Українська інженерно-педагогічна академія, 2016. – № 50-51. – С. 122-128uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/120-
dc.description.abstractСтаттю присвячено розв’язанню проблеми моніторингу формування політичної культури майбутніх педагогів. Визначено суть і структурні компоненти (цільовий, мотиваційний, когнітивний, переконавчий, діяльнісний, рефлексивний, особистісний) політичної культури майбутнього викладача. Суть моніторингу вказаного процесу визначено як синхронності спостереження, замірювання, отримання на цій основі нових знань про стан об’єкта з подальшим моделюванням, прогнозуванням та прийняттям відповідного управлінського рішення, що дає можливість отримувати оперативну інформацію щодо перебігу педагогічного процесу, його результативності, робити висновки відносно його позитивних і негативних сторін, своєчасно його коригувати. Розкрито функції моніторингу процесу формування політичної культури майбутніх педагогів. Визначено критерії (мотиваційно-ціннісний, змістово-процесуальний, особистісно- рефлексивний) і показники сформованості політичної культури студентів-майбутніх педагогів. Статья посвящена решению проблемы мониторинга формирования политической культуры будущих педагогов. Определены суть і структурные компоненты (целевой, мотивационный, когнитивный, убежденческий, деятельностный, рефлексивный, личностный) политической культуры будущего педагога. Сущность мониторинга указанного процесса определена как синхронность наблюдения, измерения, получение на этой основе новых знаний об объекте с последующим моделированием, прогнозированием и принятием соответствующего управленческого решения, что дает возможность получать оперативную информацию относительно протекания педагогического процесса, его результативности, делать выводы про его положительные и отрицательные стороны, своевременно корректировать выявленные недостатки. Раскрыты функции мониторинга процесса формирования политической культуры будущих педагогов. Определены критерии (мотивационно-ценностный, содержательно-процессуальный, личностно-рефлексивный) и показатели сформированности политической культуры будущих педагогов. “The problem of monitoring the formation future teachers’ political culture”. This article deals with the problem of monitoring the formation future teachers’ political culture. The essence and structure (goal-oriented, motivating, cognitive, activity-oriented, reflexive, personality-oriented) of prospective teacher’s political culture are defined. Only socially mature teacher can manage these tasks having his own formed political culture. The essence of the monitoring process specified on the synchronization monitoring, receiving the knowledge about the state of the object and modeling, forecasting and decision management solution that makes it possible to receive prompt information about course teaching process, its effectiveness, draw conclusions about positive and negative sides, timely adjust it. The functions of monitoring the formation of future teachers’ political culture were describe. The criteria (motivational and value, content and procedural, personal and reflective) and the rates of formation political culture future teachers had been identified.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherУкраїнська інженерно-педагогічна академія, Харківuk_UK
dc.subjectмайбутній педагогuk_UK
dc.subjectбудущий педагогuk_UK
dc.subjectfuture teacheruk_UK
dc.subjectполітична культураuk_UK
dc.subjectполитическая культураuk_UK
dc.subjectpolitical cultureuk_UK
dc.subjectструктураuk_UK
dc.subjectструктураuk_UK
dc.subjectstructureuk_UK
dc.subjectформуванняuk_UK
dc.subjectформированиеuk_UK
dc.subjectformationuk_UK
dc.titleПроблема моніторингу процесу формування політичної культури майбутніх педагогівuk_UK
dc.title.alternativeПроблема мониторинга процесса формирования политической культуры будущих педагоговuk_UK
dc.title.alternativeThe problem of monitoring the process of formation of political culture of the future teachersuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gritsay_ The_Problem_Of_Monitoring.pdf559.48 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.