Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/131
Title: Теоретико-методичні засади планування змісту уроків художньої культури України
Other Titles: Теоретико-методические основы планирования содержания уроков художественной культуры Украины
Theoretical and methodological basis for planning the content of lessons artistic culture of Ukraine
Authors: Бубнова, Ірина Семенівна
Бубнова, Ирина Семеновна
Bubnova, Iryna Semenovna
Keywords: художня культура України
художественная культура Украины
art culture Ukraine
теоретико-методичні засади
теоретико-методические основы
theoretical and methodological foundations
календарно-тематичне планування
календарно-тематическое планирование
calendar and thematic planning
Issue Year: 2011
Publisher: Суми :РВВ CОІППО
Citation: Теоретико-методичні засади планування змісту уроків художньої культури України: Науково-методичний посібник / Укладач Бубнова І.С. Суми: CОІППО, 2011. – 16 с.
Abstract: У науково-методичному посібнику подано теоретико-методичні засади планування змісту уроків художньої культури України у 10 класі загальноосвітніх навчальних закладів та варіанти календарно-тематичного планування змісту музичної освіти. В научно-методическом пособии представлены теоретико-методические основы планирования содержания уроков художественной культуры Украины в 10 классе общеобразовательных учебных заведений и варианты календарно-тематического планирования содержания музыкального образования. In the scientific and methodical manual contains theoretical and methodological foundations for planning the content of lessons artistic culture of Ukraine in grade 10 secondary schools and options for calendar planning thematic content of music education.
URI: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/131
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bubnova_ Planning_Artistic_Culture_Ukraine.pdf2.83 MBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.