Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/144
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Наконечна, Людмила Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Наконечная, Людмила Николаевна | - |
dc.contributor.author | Nakonechna, Lyudmyla Mykolaivna | - |
dc.date.accessioned | 2017-05-30T12:43:12Z | - |
dc.date.available | 2017-05-30T12:43:12Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Наконечна Л.М. Вимоги до електронних освітніх ресурсів / Л.М. Наконечна // Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії : мат. XXХVІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 30 – 31 берез. 2017р. / Пер.-Хмел. держ. пед. унів. ім. Г. Сковороди – Переяслав-Хмельницький, 2017 р. – С. 109 – 111. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/144 | - |
dc.description.abstract | Наконечна Л.М. Вимоги до електронних освітніх ресурсів / Л.М. Наконечна // Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії : мат. XXХVІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 30 – 31 берез. 2017р. / Пер.-Хмел. держ. пед. унів. ім. Г. Сковороди – Переяслав-Хмельницький, 2017 р. – С. 109 – 111. У статті визначено поняття «електронний освітній ресурс», проаналізовано стан та перспективи використання електронних освітніх ресурсів, розкрито особливості аналізу, оцінювання та систематизації вимог до використання електронних освітніх ресурсів, визначено особливості розробки критеріїв до них та їх структурні елементи, вимоги до структурних елементів їх вмісту. Автором розглянуто підхід до створення електронних освітніх ресурсів з використанням сучасних інформаційних технологій. В статье определяется понятие «электронный образовательный ресурс», проанализировано состояние и перспективы использования электронных образовательных ресурсов, раскрыты особенности анализа, оценивания и систематизации требований к использованию электронных образовательных ресурсов, определены особенности разработки критериев к ним и их структурных элементов, требования к структурным элементам их содержания. Автором рассмотрен поход к созданию электронных ресурсов с использованием современных информационных технологий. The article defines term "electronic educational resources", analyzes the situation and prospects of using electronic educational resources, the features of analysis, evaluation and systematization requirements for the use of electronic educational resources, the peculiarities of developing criteria to them and their structural elements, the requirements for the structural elements of their content. The author сonsidered approach to the creation of electronic educational resources with using modern information technology. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Переяслав-Хмельницький: ТОВ «Колібрі 2011» | uk_UK |
dc.subject | інформаційно-цифрова компетентність | uk_UK |
dc.subject | информационно-цифровая компетентность | uk_UK |
dc.subject | information and digital competence | uk_UK |
dc.subject | електронне видання | uk_UK |
dc.subject | электронное издание | uk_UK |
dc.subject | electronic publishing | uk_UK |
dc.subject | інформаційне середовище | uk_UK |
dc.subject | информационная среда | uk_UK |
dc.subject | information environment | uk_UK |
dc.subject | електронний ресурс | uk_UK |
dc.subject | электронный ресурс | uk_UK |
dc.subject | electronic resources | uk_UK |
dc.title | Вимоги до електронних освітніх ресурсів | uk_UK |
dc.title.alternative | Требования к электронным образовательным ресурсам | uk_UK |
dc.title.alternative | Requirements for electronic educational resources | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Appears in Collections: | Кафедра освітніх та інформаційних технологій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nakonechna _Еlectronic_resources.pdf | 444.88 kB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.