Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/151
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коростіль, Лідія Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Коростиль, Лидия Анатольевна | - |
dc.contributor.author | Korostil, Lydia Anatoliivna | - |
dc.contributor.author | Чайченко, Надія Натанівна | - |
dc.contributor.author | Чайченко, Надежда Натановна | - |
dc.contributor.author | Chajchenko, Nadyia Natanіvna | - |
dc.date.accessioned | 2017-06-30T10:12:46Z | - |
dc.date.available | 2017-06-30T10:12:46Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Коростіль Л. А. Хімічний експеримент як засіб формування вмінь до самоосвіти учнів / Коростіль Л. А., Чайченко Н. Н. // Теоретичні питання культури, освіти та виховання : зб. наук. праць. Випуск 43. – С. 163-167. - Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2011_43_46 (дата звернення 27.06.2017 р.). – Назва з екрана. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/151 | - |
dc.description.abstract | У статті зазначені види хімічного експерименту та їх можливості щодо формування в учнів допрофільної школи умінь до самоосвіти, розглядається та аналізується організація хімічного експерименту в альтернативних підручниках з хімії для 8 класу, вітчизняний досвід порівнюється з досвідом шкіл Великої Британії. В статье указаны виды химического эксперимента и их возможности в формировании умений самообразования в допрофильной школе, рассматривается и анализируется организация химического эксперимента в альтернативных учебниках по химии для 8 класса, отечественный опыт сравнивается с опытом школ Великой Британии. Different types of chemical experiments and their abilities to form students self-education skills in preprofile school are described. The article deals with the technique and the analysis of the chemical experiment in the alternative textbooks in Chemistry for the 8th-form students. The domestic experience with the experience of UK schools is compared. Key words: self-educational, self-educational skills, chemical experiment. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Видавничий центр КНЛУ | uk_UK |
dc.subject | самоосвіта | uk_UK |
dc.subject | самообразование | uk_UK |
dc.subject | self-educational | uk_UK |
dc.subject | уміння до самоосвіти | uk_UK |
dc.subject | умения самообразования | uk_UK |
dc.subject | self-educational skills | uk_UK |
dc.subject | хімічний експеримент | uk_UK |
dc.subject | химический эксперимент | uk_UK |
dc.subject | chemical experiment | uk_UK |
dc.title | Хімічний експеримент як засіб формування вмінь до самоосвіти учнів | uk_UK |
dc.title.alternative | Химический експеримент как средство формирования умений самоообразования учащихся | uk_UK |
dc.title.alternative | Chemical experiment as a means of forming self-educational skills | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Appears in Collections: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Korostil_Chemical_Еxperiment_Samoosvita.pdf | 518.18 kB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.