Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/169
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПодліняєва, Оксана Олександрівна-
dc.contributor.authorПодлиняева, Оксана Александровна-
dc.contributor.authorPodlinyayeva, Oksana Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2018-11-29T11:10:13Z-
dc.date.available2018-11-29T11:10:13Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПодліняєва О.О. Медійні технології в освіті: створення та використання цифрової розповіді (Digital Storytelling). Фізико-математична освіта : науковий журнал. 2017. Випуск 4 (14). С. 256-260.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/169-
dc.description.abstractСтаття присвячена огляду особливостей використання та створення цифрової розповіді (digital storytelling) як однієї з освітніх медійних технологій. У статті представлено опис технології сторітеллінгу, а також подано різні класифікації цифрових розповідей та алгоритм роботи над їх створенням; наведено приклади практичного застосування даної технології у професійній діяльності педагога. В роботі представлено огляд ряду програмних продуктів і форматів, що дозволяють організувати мультимедійний контент, перераховані інструменти, що полегшують підбір матеріалів для розробки і публікації цифрової розповіді. Виявлено спектр компетенцій, які формуються в процесі розробки цифрової розповіді. Стаття також розглядає питання розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вчителя і учня як необхідної умови використання можливостей цифрових розповідей у навчальному процесі. Статья посвящена обзору особенностей использования и создания цифрового повествования как одной из образовательных медийных технологий. В статье представлено описание технологии сторителлинга, а также подано ряд классификаций цифровых повествований и алгоритм работы над их созданием; предложены примеры практического использования данной технологии в профессиональной деятельности педагога. В работе представлен обзор программных продуктов и форматов, которые позволяют организовать мультимедийный контент, перечислены инструменты, облегчающие подбор материалов для разработки и публикации цифрового повествования. Выявлено спектр компетенций, формирующихся в процессе разработки цифрового повествования. Статья также рассматривает вопрос развития информационно-коммуникационной компетентности учителя ы ученика как необходимого условия использования возможностей цифрового повествования в учебном процессе. The paper describes the usage and creation of digital narratives (digital storytelling) as one of educational media technologies. The article presents the description of technology to storytelling, and presents various classifications of the digital stories and the algorithm works over their creation; examples of practical application of this technology in the professional activity of a teacher. The paper presents an overview of the range of software products and formats that allows you to organize multimedia content, these tools facilitate the selection of materials to design and publish a digital story. The identified range of competencies, which are formed in the process of developing a digital story. The article also examines the evolution of information and communication competence of teacher and student as essential for the use of digital stories in the educational process.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСумДПУ ім. А.С. Макаренкаuk_UK
dc.subjectмедійні технологіїuk_UK
dc.subjectмедийные технологиuk_UK
dc.subjectmedia technologiesuk_UK
dc.subjectсторітеллінгuk_UK
dc.subjectсторителлингuk_UK
dc.subjectрagetellinguk_UK
dc.subjectцифрова розповідьuk_UK
dc.subjectцифровое повествованиеuk_UK
dc.subjectdigital storytellinguk_UK
dc.subjectінформаційно-комунікаційна компетентністьuk_UK
dc.subjectинформационно-коммуникационная компетентностьuk_UK
dc.subjectinformation and communication competenceuk_UK
dc.subjectнавчальний процесuk_UK
dc.subjectучебный процессuk_UK
dc.subjecteducational processuk_UK
dc.titleМедійні технології в освіті: створення та використання цифрової розповіді (DIGITAL STORYTELLING)uk_UK
dc.title.alternativeМедийные технологи в образовании: создание и использование цифрового повествования (DIGITAL STORYTELLING)uk_UK
dc.title.alternativeMedia technologies in education: creation and use of digital storytellinguk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра освітніх та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Podlinyayeva_Media_Technologies_In_Education.pdf1,01 MBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.