Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/201
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Подліняєва, Оксана Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Подлиняева, Оксана Александровна | - |
dc.contributor.author | Podlinyayeva, Oksana Oleksandrivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-01-30T10:59:57Z | - |
dc.date.available | 2019-01-30T10:59:57Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Подліняєва О.О. Можливості цифрових медіа для професійного удосконалення педагогів. Педагогічний альманах: зб. наук. праць. Херсон, 2017. Вип. 34. С. 193-196. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/201 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена огляду можливостей застосування цифрових медіа, зокрема мережі Інтернет та соціальних сервісів, у процесі неперервної освіти педагогів. У статті зроблено спробу розглянути методичні аспекти застосування освітніх ресурсів мережі Інтернет фахівцями для власного професійного удосконалення. Розглянуто особливості онлайн-навчання як феномену «навчання за посиланням». Представлено опис та класифікацію масових відкритих онлайн-курсів (MOOC), а також запропоновано огляд актуальних платформ для розміщення та проходження вказаних курсів. Статья посвящена проблемам развития последипломного педагогического образования как важной составляющей системы образования взрослых. Особое внимание уделено обзору возможностей применения цифровых медиа, в частности сети Интернет и социальных сервисов, в процессе непрерывного образования педагогов. В статье сделана попытка рассмотреть методические аспекты применения образовательных ресурсов сети Интернет специалистами для собственного профессионального совершенствования. Рассмотрено особенности онлайн-обучения как феномена «обучение по ссылке». Представлено описание и классификацию массовых открытых онлайн-курсов (МООК), а также предложен обзор актуальных платформ для организации и прохождения описанной формы курсов. The article deals with problems of postgraduate education as an important part of the adult education system. The article is devoted overview of the use of digital media, including the Internet and social services in the continuing education of teachers. The article attempts to examine methodological aspects of educational resources on the Internet experts for their own professional development. The description and classification MOOС and a current platforms. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Херсонська академія неперервної освіти | uk_UK |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | uk_UK |
dc.subject | информационно-коммуникационные технологии | uk_UK |
dc.subject | information and communication technologies | uk_UK |
dc.subject | освітні ресурси мережі Інтернет | uk_UK |
dc.subject | образовательные ресурсы сети Интернет | uk_UK |
dc.subject | educational resources on the Internet | uk_UK |
dc.subject | цифрові медіа | uk_UK |
dc.subject | цифровые медиа | uk_UK |
dc.subject | digital media | uk_UK |
dc.subject | соціальні сервіси | uk_UK |
dc.subject | социальные сервисы | uk_UK |
dc.subject | social services | uk_UK |
dc.title | Можливості цифрових медіа для професійного удосконалення педагогів | uk_UK |
dc.title.alternative | Возможности цифровых медиа для профессионального усовершенствования педагогов | uk_UK |
dc.title.alternative | Educational opportunities of digital media for professional development of teachers | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра освітніх та інформаційних технологій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Podlinyayeva _ Educational _ Uses _ Of.pdf | 620,99 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.