Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/201
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПодліняєва, Оксана Олександрівна-
dc.contributor.authorПодлиняева, Оксана Александровна-
dc.contributor.authorPodlinyayeva, Oksana Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2019-01-30T10:59:57Z-
dc.date.available2019-01-30T10:59:57Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПодліняєва О.О. Можливості цифрових медіа для професійного удосконалення педагогів. Педагогічний альманах: зб. наук. праць. Херсон, 2017. Вип. 34. С. 193-196.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/201-
dc.description.abstractСтаття присвячена огляду можливостей застосування цифрових медіа, зокрема мережі Інтернет та соціальних сервісів, у процесі неперервної освіти педагогів. У статті зроблено спробу розглянути методичні аспекти застосування освітніх ресурсів мережі Інтернет фахівцями для власного професійного удосконалення. Розглянуто особливості онлайн-навчання як феномену «навчання за посиланням». Представлено опис та класифікацію масових відкритих онлайн-курсів (MOOC), а також запропоновано огляд актуальних платформ для розміщення та проходження вказаних курсів. Статья посвящена проблемам развития последипломного педагогического образования как важной составляющей системы образования взрослых. Особое внимание уделено обзору возможностей применения цифровых медиа, в частности сети Интернет и социальных сервисов, в процессе непрерывного образования педагогов. В статье сделана попытка рассмотреть методические аспекты применения образовательных ресурсов сети Интернет специалистами для собственного профессионального совершенствования. Рассмотрено особенности онлайн-обучения как феномена «обучение по ссылке». Представлено описание и классификацию массовых открытых онлайн-курсов (МООК), а также предложен обзор актуальных платформ для организации и прохождения описанной формы курсов. The article deals with problems of postgraduate education as an important part of the adult education system. The article is devoted overview of the use of digital media, including the Internet and social services in the continuing education of teachers. The article attempts to examine methodological aspects of educational resources on the Internet experts for their own professional development. The description and classification MOOС and a current platforms.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherХерсонська академія неперервної освітиuk_UK
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UK
dc.subjectинформационно-коммуникационные технологииuk_UK
dc.subjectinformation and communication technologiesuk_UK
dc.subjectосвітні ресурси мережі Інтернетuk_UK
dc.subjectобразовательные ресурсы сети Интернетuk_UK
dc.subjecteducational resources on the Internetuk_UK
dc.subjectцифрові медіаuk_UK
dc.subjectцифровые медиаuk_UK
dc.subjectdigital mediauk_UK
dc.subjectсоціальні сервісиuk_UK
dc.subjectсоциальные сервисыuk_UK
dc.subjectsocial servicesuk_UK
dc.titleМожливості цифрових медіа для професійного удосконалення педагогівuk_UK
dc.title.alternativeВозможности цифровых медиа для профессионального усовершенствования педагоговuk_UK
dc.title.alternativeEducational opportunities of digital media for professional development of teachersuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра освітніх та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Podlinyayeva _ Educational _ Uses _ Of.pdf620,99 kBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.