Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/215
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАнтонченко, Марія Олексіїївна-
dc.contributor.authorАнтонченко, Мария Алексеевна-
dc.contributor.authorAntonchenko, Mariia Alekseevna-
dc.contributor.authorНаконечна, Людмила Миколаївна-
dc.contributor.authorНаконечна, Людмила Николаевна-
dc.contributor.authorNakonechna, Lyudmyla Mykolayivna-
dc.contributor.authorПодліняєва, Оксана Олександрівна-
dc.contributor.authorПодлиняєва, Оксана Александровна-
dc.contributor.authorPodlinyayeva, Oksana Aleksandrivna-
dc.date.accessioned2021-03-15T07:14:43Z-
dc.date.available2021-03-15T07:14:43Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationРозвиток інформаційно-цифрової компетентності педагогічних працівників в умовах післядипломної освіти : колективна монографія / За заг. редакцією Л.Г. Петрової. Суми : видавничо-виробниче підприємство «Мрія», 2021. 300 с.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/215-
dc.description.abstractМонографія являє собою результат творчого пошуку, здійсненого колективом науковців кафедри освітніх та інформаційних технологій в рамках дослідження наукової теми «Компетентнісний підхід до електронного навчання у системі післядипломної педагогічної освіти». У дослідженні виявлено сучасні парадигми розвитку інформаційно-цифрової компетентності педагога, визначено модель, з’ясовано фактори та особливості розвитку інформаційно-цифрової компетентності фахівців в умовах післядипломної педагогічної освіти. Адресована широкому колу педагогічних працівників. Монография представляет собой результат творческого поиска, осуществленного коллективом научных сотрудников кафедры образовательных и информационных технологий в рамках исследования научной темы «Компетентностный подход к электронному обучению в системе последипломного педагогического образования». В исследовании выявлены современные парадигмы развития информационно-цифровой компетентности педагога, определена модель, выяснены факторы и особенности развития информационно-цифровой компетентности специалистов в условиях последипломного педагогического образования. Адресована широкому кругу педагогических работников. The monograph is the result of a creative search carried out by a team of scientists of the department of educational and information technologies in the study of the scientific topic «Competence approach to e-learning in the system of postgraduate pedagogical education». The study was identified modern paradigms for the development of information and digital competence of teachers, defined the model, clarified the factors and features of the development of information and digital competence of professionals in postgraduate pedagogical education. The monograph is addressing to a wide range of teachers.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСуми : видавничо-виробниче підприємство «Мрія»uk_UK
dc.subjectКомпетенціяuk_UK
dc.subjectКомпетенцияuk_UK
dc.subjectCompetencyuk_UK
dc.subjectКомпетентністьuk_UK
dc.subjectКомпетентностьuk_UK
dc.subjectCompetenceuk_UK
dc.subjectІнформаційна компетентністьuk_UK
dc.subjectИнформационная компетентностьuk_UK
dc.subjectInformation competenceuk_UK
dc.subjectІнформаційно-цифрова компетентністьuk_UK
dc.subjectИнформационно-цифровая компетентностьuk_UK
dc.subjectInformation and digital competenceuk_UK
dc.subjectДистанційне навчанняuk_UK
dc.subjectДистанционное обучениеuk_UK
dc.subjectDistance learninguk_UK
dc.titleРозвиток інформаційно-цифрової компетентності педагогічних працівників в умовах післядипломної освітиuk_UK
dc.title.alternativeРазвитие информационно-цифровой компетентности педагогов в условиях последипломного образованияuk_UK
dc.title.alternativeDevelopment of information and digital competence of teachers in the context of postgraduate educationuk_UK
dc.typeMonographuk_UK
Appears in Collections:Кафедра освітніх та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Petrova_Development_Of_Information_And_Digital_Competence.pdf2.73 MBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.