Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/224
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПодліняєва, Оксана Олександрівна-
dc.contributor.authorПодлиняева, Оксана Александровна-
dc.contributor.authorPodlinyayeva, Oksana Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2021-03-15T11:12:42Z-
dc.date.available2021-03-15T11:12:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПодліняєва О.О. Методика проведення інтерактивних навчальних занять із цифровими технологіями. Фізико-математична освіта. 2019. Випуск 1(19). С. 165–170.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/224-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема поєднання традиційної та цифрової педагогіки в системі післядипломної педагогічної освіти на прикладі організації освітнього процесу слухачів курсів підвищення кваліфікації. Запропоновано опис методики проведення тренінгового навчального заняття з використанням цифрових онлайн-ресурсів на основі навчального освітнього ресурсу дисципліни «Інформаційно-цифрові технології», розробленого кафедрою освітніх та інформаційних технологій КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти для різної категорії педагогів-слухачів. У статті подано теоретичний аналіз наукових джерел, присвячених особливостям організації та проведення тренінгу як навчальної форми занять. Представлено основні характеристики тренінгу, особливості його організації та проведення. Розглянуто основні аспекти використання хмарних технологій в організації освітнього процесу в системі післядипломної педагогічної освіти. Запропоновано цифрові інструменти (додатки та онлайн-сервіси), які здатні удосконалити інтерактивні вправи та методики. У зв’язку з цим визначено етапи застосування цифрових онлайн-інструментів під час проведення тренінгового заняття. Проаналізовано основні освітні можливості хмарної платформи Google на прикладі деяких її найбільш популярних сервісів та ресурсів. Обґрунтовано, що ефективність використання цифрових інструментів для організації професійної діяльності педагога залежить від його досвіду застосування онлайнових засобів на своїх заняттях. Методологія й методи педагогічних досліджень класичної педагогіки потребують перегляду й удосконалення в контексті сучасних реалій навчально-виховного процесу, потреб та інтересів усіх його суб’єктів. Оскільки інтерактивні методи навчання, одним із яких є тренінг, належать до інноваційних, їх поєднання з інформаційно-комунікаційними технологіями здатні підвищити мотивацію до навчання та ефективність освітнього процесу. В статье рассматривается проблема сочетания традиционной и цифровой педагогики в системе последипломного педагогического образования на примере организации образовательного процесса слушателей курсов повышения квалификации. Предложено описание методики проведения тренингового учебного занятия с использованием цифровых онлайн-ресурсов на основе учебного образовательного ресурса дисциплины «Информационно-цифровые технологии», разработанного кафедрой образовательных и информационных технологий КЗ Сумской областной институт последипломного педагогического образования для различной категории педагогов-слушателей. В статье представлены теоретический анализ научных источников, посвященных особенностям организации и проведения тренинга как учебной формы занятий. Представлены основные характеристики тренинга, особенности его организации и проведения. Рассмотрены основные аспекты использования облачных технологий в организации образовательного процесса в системе последипломного педагогического образования. Предложены цифровые инструменты (приложения и онлайн-сервисы), которые способны усовершенствовать интерактивные упражнения и методики. В связи с этим определены этапы применения цифровых онлайн-инструментов во время проведения тренингового занятия. Проанализированы основные образовательные возможности облачной платформы Google на примере некоторых ее наиболее популярных сервисов и ресурсов. Обосновано, что эффективность использования цифровых инструментов для организации профессиональной деятельности педагога зависит от его опыта применения онлайновых средств на своих занятиях. Методология и методы педагогических исследований классической педагогики требуют пересмотра и совершенствования в контексте современных реалий учебно-воспитательного процесса, потребностей и интересов всех его субъектов. Поскольку интерактивные методы обучения, одним из которых является тренинг, принадлежат к инновационным, их сочетание с информационно-коммуникационными технологиями способны повысить мотивацию к обучению и эффективность образовательного процесса. The article deals with the problem of the combination of traditional and digital pedagogy in the system of postgraduate pedagogical education by the example of organizing the educational process of the students of advanced training courses. The description of the methodology of conducting a training in training session using digital online resources based on the educational resource of the discipline "Information and Digital Technologies" developed by the Department of Educational and Information Technologies of the Sumy Regional Institute of Postgraduate Pedagogical Education for different categories of educators-listeners is offered. The article provides theoretical analysis of scientific sources devoted to the peculiarities of organization and conducting of training as an educational form of classes. The main characteristics of the training, features of its organization and conduct are presented. The main aspects of using cloud technologies in the organization of educational process in the system of postgraduate pedagogical education are considered. Digital tools (applications and online services) that can improve interactive exercises and techniques are offered. In this connection, the stages of the use of digital online tools during the training session are defined. The main educational features of Google's cloud platform are analyzed based on its most popular services and resources. It is substantiated that the effectiveness of using digital tools for organizing the professional activity of a teacher depends on his experience of using online tools in his classes. The methodology and methods of pedagogical studies of classical pedagogy require revision and improvement in the context of the current realities of the educational process, the needs and interests of all its subjects. Since interactive learning methods, one of which is training, are innovative, their combination with information and communication technologies can enhance motivation for learning and the effectiveness of the educational process.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренкаuk_UK
dc.subjectТренінгuk_UK
dc.subjectТренінгuk_UK
dc.subjectTraininguk_UK
dc.subjectІнформаційно-комунікаційні технологіїuk_UK
dc.subjectИнформационно-коммуникационные технологииuk_UK
dc.subjectІnformation and communication technologiesuk_UK
dc.subjectІнформаційно-цифрова компетентністьuk_UK
dc.subjectИнформационно-цифровая компетентностьuk_UK
dc.subjectІnformation and digital competenceuk_UK
dc.subjectХмарні технологіїuk_UK
dc.subjectОблачные технологииuk_UK
dc.subjectСloud technologiesuk_UK
dc.subjectОнлайн-ресурсиuk_UK
dc.subjectОнлайн-ресурсыuk_UK
dc.subjectОnline resourcesuk_UK
dc.titleМетодика проведення інтерактивних навчальних занять із цифровими технологіямиuk_UK
dc.title.alternativeМетодика проведения интерактивных обучающих занятий с цифровыми технологиямиuk_UK
dc.title.alternativeMethodology of conducting interactive training sessions with digital technologiesuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Кафедра освітніх та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Podlinyayeva_Methodology_Оf_Сonducting_Іnteractive.pdf922.13 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.