Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/226
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Антонченко, Марія Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Антонченко, Мария Алексеевна | - |
dc.contributor.author | Antonchenko, Mariia Alekseevna | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-21T08:35:20Z | - |
dc.date.available | 2021-04-21T08:35:20Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Антонченко М. О. Модель інформаційно-цифрової компетенції педагога. Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка»: збірник наукових статей у двох частинах. Частина 1 / За заг. ред. О. В. Зосименко. Суми : ФОП Цьома С.П., 2019. С. 156–159. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/226 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано структурні компоненти інформаційно-цифрової компетенції педагога та виділено три блока складових компетенцій: комп’ютерно-технологічну, алгоритмічну та інфомедійну компетентності, які характеризуються за допомогою мотиваційного, когнітивного та діяльнісного критеріїв (компонент). В статье проанализированы структурные компоненты информационно-цифровой компетенции педагога и выделены три блока составляющих компетенций: компьютерно-технологическую, алгоритмическую и инфомедийну компетентности, характеризующиеся с помощью мотивационного, когнитивного и деятельностного критериев (компонент). The article analyzes the structural components of an educator's digital-numerical competence and identifies three blocks of competencies: computer-technological, algorithmic and informational competences, characterized by motivational, cognitive, and activity criteria (component). | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Суми : ФОП Цьома С.П. | uk_UK |
dc.subject | Інформаційно-цифрова компетенція педагога | uk_UK |
dc.subject | Информационно-цифровая кометентность педагога | uk_UK |
dc.subject | Teacher's digital-numerical competence | uk_UK |
dc.subject | Комп’ютерно-технологічна компетентність | uk_UK |
dc.subject | Компьютерно-технологическая компетентность | uk_UK |
dc.subject | Computer-aided competence | uk_UK |
dc.subject | Алгоритмічна компетентність | uk_UK |
dc.subject | Алгоритмическая компетентность | uk_UK |
dc.subject | Algorithmic competence | uk_UK |
dc.subject | Інфомедійна компетентність | uk_UK |
dc.subject | Информационная компетентность | uk_UK |
dc.subject | Informational competence | uk_UK |
dc.title | Модель інформаційно-цифрової компетенції педагога | uk_UK |
dc.title.alternative | Модель информационно-цифровой компетенции педагога | uk_UK |
dc.title.alternative | Model of the teacher's digital-numerical competence | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Appears in Collections: | Кафедра освітніх та інформаційних технологій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Antonchenko_ Model_Digital_Competence.pdf | 1.59 MB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.