Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/235
Title: Технологія формування розвитку професіоналізму педагога з використанням інтернет-ресурсів
Other Titles: Технология формирования развития профессионализма педагога с использованием интернет-ресурсов
Technology of formation of development of professionalism of the teacher with use of Internet resources
Authors: Шевченко, Тетяна Олександрівна
Шевченко, Татьяна Александровна
Shevchenko, Tatiana Alexandrovna
Keywords: Професіоналізм педагога
Профессионализм педагога
Professionalism of the teacher
Використання інтернет-ресурсів
Использование интернет-ресурсов
Use of Internet resources
Освітні web-ресурси
Образовательные web-ресурсы
Educational web-resources
Інтерактивність
Интерактивность
Interactivity
Issue Year: 2020
Publisher: м. Переяслав-Хмельницький, Національний університет біоресурсів і природокористування України
Citation: Шевченко Т. О. Технологія формування розвитку професіоналізму педагога з використанням інтернет-ресурсів. Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії : матеріали ХХVІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Переяслав-Хмельницький, 31 червня 2020 року). URL: http://conferences.neasmo.org.ua/uploads/conference/file/77/conference_30.06.2020.pdf.
Abstract: У статті розглядається технологія формування розвитку професіоналізму педагога з використанням інтернет-ресурсів. В статье рассматривается технология формирования развития профессионализма педагога с использованием интернет-ресурсов. The article considers the technology of forming the development of professionalism of a teacher with the use of Internet resources.
URI: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/235
Appears in Collections:Кафедра освітніх та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shevchenko_Formation_Of_Development_Of_Professionalism.pdf235.49 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.