Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/268
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСєрих, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorСерых, Лариса Владимировна-
dc.contributor.authorSierykh, Larisa Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2021-07-15T05:47:34Z-
dc.date.available2021-07-15T05:47:34Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСєрих Л. В. Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика : збірник матер. І Всеукр. наук.-метод. практ. конф. (м. Суми, 28 лютого 2017 року) / загальна редакція к. пед. наук, доц. Сєрих Л.В. Суми : НІКО, 2017. 392 с.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/268-
dc.description.abstractУ матеріалах конференції висвітлюються погляди сучасних науковців, методистів, управлінців, учителів на проблему формування та розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів. У контексті гуманітарних смислів розкриваються професійні, соціальні, управлінські, психологічні, методичні характеристики професійної компетентності педагогів дошкільної, початкової, повної загальної середньої, позашкільної, професійної вищої освіти. В материалах конференции освещаются взгляды современных ученых, методистов, управленцев, учителей на проблему формирования и развития личностно-профессиональной компетентности педагогов. В контексте гуманитарных смыслов раскрываются профессиональные, социальные, управленческие, психологические, методические характеристики профессиональной компетентности педагогов дошкольного, начального, полного общего среднего, внешкольного, профессионального высшего образования. The conference materials highlight the views of modern scientists, methodologists, managers, teachers on the problem of formation and development of personal and professional competence of teachers. In the context of humanitarian meanings, professional, social, managerial, psychological, methodological characteristics of professional competence of teachers of preschool, primary, complete general secondary, out-of-school, professional higher education are revealed.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСуми : НІКОuk_UK
dc.subjectОсобистісно-професійна компетентністьuk_UK
dc.subjectЛичностно-профессиональная компетентностьuk_UK
dc.subjectPersonal and professional competenceuk_UK
dc.subjectпедагогuk_UK
dc.subjectпедагогuk_UK
dc.subjectteacheruk_UK
dc.subjectтеоріяuk_UK
dc.subjectтеорияuk_UK
dc.subjecttheoryuk_UK
dc.subjectпрактикаuk_UK
dc.subjectпрактикаuk_UK
dc.subjectpracticeuk_UK
dc.titleОсобистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практикаuk_UK
dc.title.alternativeЛичностно-профессиональная компетентность педагога: теория и практикаuk_UK
dc.title.alternativePersonal and professional teacher’s competence: theory and practiceuk_UK
dc.typeconferences-materialsuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sierykh_Sumy_Persona_And_Professional_Teacher’s.pdf4,92 MBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.