Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/301
Назва: | Розвиток естетичної вихованості підлітків у контексті взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти |
Інші назви: | Развитие эстетической воспитанности подростков в контексте взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования Development of aesthetic education of teenagers in the context of interaction of general secondary and out-of-school education institutions |
Автори: | Сєрих, Лариса Володимирівна Серых, Лариса Владимировна Sierykh, Larisa Volodymyrivna |
Ключові слова: | естетичне виховання эстетическое воспитание aesthetic education заклади загальної середньої освіти общеобразовательные учебные заведения of schools заклади позашкільної освіти внешкольные учебные заведения out-of-school educational institutions взаємодія взаимодействие interaction підлітки подростки teenagers |
Рік публікації: | 2021 |
Видавець: | Київ: Інститут обдарованої дитини |
Бібліографічний опис: | Сєрих Л. В. Розвиток естетичної вихованості підлітків у контексті взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти. Проєктування розвитку та психолого-педагогічного супроводу обдарованої особистості : матер. XІІІ Всеукр. науково-практ. онлайн конференції. (м. Київ, 03 червня 2021 року). Київ : Інститут обдарованої дитини, 2020. С. 123–129. |
Короткий огляд (реферат): | У науковій публікації розкрито особливості розвитку естетичної обдарованості підлітків, їхньої естетичної вихованості шляхом взаємодії закладів загальної серелдньої та позашкільної освіти. Перебуваючи в естетичному просторі закладу загальонї середньої освіти, підлітки набувають естетичної компетентності, а розвивають їх в подальшому в закладі загальонї середньої освіти. В научной публикации раскрыты особенности развития эстетической одаренности подростков, их эстетической воспитанности путем взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования. Находясь в эстетическом пространстве заведения общего среднего образования, подростки приобретают эстетической компетентности, а развивают их в дальнейшем в заведении среднего образования. The scientific publication reveals the peculiarities of the development of aesthetic talent of teenagers, their aesthetic education through the interaction of general secondary and out-of-school education institutions. Being in the aesthetic space of a general secondary education institution, teenagers acquire aesthetic competence, and develop them further in out-of-school education institutions. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/301 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sierykh_Sumy_Aesthetic_Educational_Teenagers.pdf | 468.46 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.