Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/301
Назва: Розвиток естетичної вихованості підлітків у контексті взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти
Інші назви: Развитие эстетической воспитанности подростков в контексте взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования
Development of aesthetic education of teenagers in the context of interaction of general secondary and out-of-school education institutions
Автори: Сєрих, Лариса Володимирівна
Серых, Лариса Владимировна
Sierykh, Larisa Volodymyrivna
Ключові слова: естетичне виховання
эстетическое воспитание
aesthetic education
заклади загальної середньої освіти
общеобразовательные учебные заведения
of schools
заклади позашкільної освіти
внешкольные учебные заведения
out-of-school educational institutions
взаємодія
взаимодействие
interaction
підлітки
подростки
teenagers
Рік публікації: 2021
Видавець: Київ: Інститут обдарованої дитини
Бібліографічний опис: Сєрих Л. В. Розвиток естетичної вихованості підлітків у контексті взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти. Проєктування розвитку та психолого-педагогічного супроводу обдарованої особистості : матер. XІІІ Всеукр. науково-практ. онлайн конференції. (м. Київ, 03 червня 2021 року). Київ : Інститут обдарованої дитини, 2020. С. 123–129.
Короткий огляд (реферат): У науковій публікації розкрито особливості розвитку естетичної обдарованості підлітків, їхньої естетичної вихованості шляхом взаємодії закладів загальної серелдньої та позашкільної освіти. Перебуваючи в естетичному просторі закладу загальонї середньої освіти, підлітки набувають естетичної компетентності, а розвивають їх в подальшому в закладі загальонї середньої освіти. В научной публикации раскрыты особенности развития эстетической одаренности подростков, их эстетической воспитанности путем взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования. Находясь в эстетическом пространстве заведения общего среднего образования, подростки приобретают эстетической компетентности, а развивают их в дальнейшем в заведении среднего образования. The scientific publication reveals the peculiarities of the development of aesthetic talent of teenagers, their aesthetic education through the interaction of general secondary and out-of-school education institutions. Being in the aesthetic space of a general secondary education institution, teenagers acquire aesthetic competence, and develop them further in out-of-school education institutions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/301
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sierykh_Sumy_Aesthetic_Educational_Teenagers.pdf468.46 kBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.