Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/320Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Сєрих, Лариса Володимирівна | - |
| dc.contributor.author | Серых, Лариса Владимировна | - |
| dc.contributor.author | Sierykh, Larisa Volodymyrivna | - |
| dc.date.accessioned | 2021-09-14T08:37:09Z | - |
| dc.date.available | 2021-09-14T08:37:09Z | - |
| dc.date.issued | 2015 | - |
| dc.identifier.citation | Сєрих Л. В. Квест – активна інтелектуально-логічна гра. Освіта Сумщини. 2015. № 2 (26) (червень). С. 12–20. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/320 | - |
| dc.description.abstract | Стаття розкриває одну з вимог навчально-виховного процесу, яка полягає в тому, щоб навчання було для дитини цікавим. У своєму педагогічному арсеналі керівник весь час повинен знаходити нове, аби заохотити учнів до пошуків потрібної інформації. Використовуються тренінги, квест. Статья раскрывает одно из требований учебно-воспитательного процесса, которое заключается в том, чтобы обучение было для ребенка интересным. В своем педагогическом арсенале руководитель все время должен находить новое, чтобы привлечь учеников к поискам нужной информации. Используются тренинги, квест. Abstracts reveal one of the requirements of the educational process, which consists in the fact that training was for a child interesting. In your pedagogical Arsenal head all the time must find new ways to attract students to search for the desired information. Used training quest. The comparison of the methods used in the school and in out-of-school educational. We consider the specific techniques used in non-school institutions – Intervission, the quest, the method of projects as a component of the secondary school curriculum, and others. | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Суми: РВВ СОІППО | uk_UK |
| dc.subject | квест | uk_UK |
| dc.subject | квест | uk_UK |
| dc.subject | the quest | uk_UK |
| dc.subject | естетичне виховання | uk_UK |
| dc.subject | эстетическое воспитание | uk_UK |
| dc.subject | aesthetic education | uk_UK |
| dc.subject | загальноосвітні навчальні заклади | uk_UK |
| dc.subject | общеобразовательные учебные заведения | uk_UK |
| dc.subject | of schools | uk_UK |
| dc.subject | позашкільні навчальні заклади | uk_UK |
| dc.subject | внешкольные учебные заведения | uk_UK |
| dc.subject | out-of-school educational institutions | uk_UK |
| dc.title | Квест – активна інтелектуально-логічна гра | uk_UK |
| dc.title.alternative | Квест – активная интеллектуально-логическая игра | uk_UK |
| dc.title.alternative | The Quest active intellectual-logical game | uk_UK |
| dc.type | Article | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики змісту освіти | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Sierykh_Aesthetic_Education_The_Quest.pdf | 861,72 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.