Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/323
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСєрих, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorСерых, Лариса Владимировна-
dc.contributor.authorSierykh, Larisa Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2021-09-15T07:15:23Z-
dc.date.available2021-09-15T07:15:23Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСєрих Л. В. Перспективи запровадження багатовекторної моделі взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. Проблемы современного педагогического образования. Сер.: Педагогика и психология : сб. статей / ред. коллегия: О.В. Глузман, М.Я. Игнатенко, В.С. Заслуженюк [и др.]. Ялта : РИО ГПА, 2015. Вып. 47. Ч. 5. С. 184–192.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/323-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу результатів дослідної роботи, розкриттю деяких перспектив запровадження багатовекторної моделі взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. Показана робота, що проводилася відповідно до висунутої нами гіпотези. Дослідницькою роботою нами були охоплені експериментальні та контрольні групи. Зроблене узагальнення про те, що впровадження моделі сприяло закріпленню й розширенню знань і навичок, придбаних на уроках естетичного циклу, у позаурочний час на заняттях гуртків, у ході позаурочної творчої діяльності. Основний акцент робився на ПНЗ, оскільки уроки мають обмежений характер, регламентований державним стандартом, програмами. Статья посвящена анализу результатов исследовательской работы, раскрытию некоторых перспектив внедрения многовекторной модели взаимодействия общеобразовательных и внешкольных учебных заведений в эстетическом воспитании подростков. Показана работа, которая проводилась в соответствии с выдвинутой нами гипотезы. Исследовательской работой нами были охвачены экспериментальные и контрольные группы. Сделано обобщение о том, что внедрение модели способствовало закреплению и расширению знаний и навыков, приобретенных на уроках эстетического цикла, во внеурочное время на занятиях кружков, в ходе внеурочной деятельности. Основной акцент делался на внешкольную работу, поскольку уроки имеют ограниченный характер, регламентированный государственным стандартом. The paper analyzes the results of research; reveal some prospects of introducing multi-model interactions and secondary-school education in the aesthetic education of teenagers. The work, carried out in accordance with our hypothesis put forward by introducing multi-model interactions and secondary-school education in the aesthetic education of teenagers. The research work we have covered the experimental and control groups. Made generalization that the implementation of the model contributed to the consolidation and expansion of knowledge and skills acquired in the classroom aesthetic cycle in their spare time in class circles during extracurricular creative activity. The emphasis was placed on extracurricular activities, as lessons are limited, regulated by state standards programs.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЯлта: РИО ГПАuk_UK
dc.subjectмодельuk_UK
dc.subjectмодельuk_UK
dc.subjectthe modeluk_UK
dc.subjectперспективи запровадженняuk_UK
dc.subjectперспективы внедренияuk_UK
dc.subjectprospects for implementinguk_UK
dc.subjectестетичне вихованняuk_UK
dc.subjectэстетическое воспитаниеuk_UK
dc.subjectaesthetic educationuk_UK
dc.subjectзагальноосвітні навчальні закладиuk_UK
dc.subjectобщеобразовательные учебные заведенияuk_UK
dc.subjectof schoolsuk_UK
dc.subjectпозашкільні навчальні закладиuk_UK
dc.subjectвнешкольные учебные заведенияuk_UK
dc.subjectout-of-school educational institutionsuk_UK
dc.titleПерспективи запровадження багатовекторної моделі взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітківuk_UK
dc.title.alternativeПерспективы внедрения многовекторной модели взаимодействия общеобразовательных и внешкольных учебных заведений в эстетическом воспитании подростковuk_UK
dc.title.alternativeProspects for implementing multi-model interactions of school and out-of-school educational institutions education in the aesthetic education of adolescentsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sierykh_Prospects_For_Implementing_Model.pdf719,97 kBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.