Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/327
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСєрих, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorСерых, Лариса Владимировна-
dc.contributor.authorSierykh, Larisa Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2021-09-17T06:01:50Z-
dc.date.available2021-09-17T06:01:50Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСєрих Л. В. Вплив мистецтва на естетичне виховання підлітків. Перспективні напрямки світової науки : матеріали ХХVІІ Міжнар. наук.-практ. конф. «Инновационный потенциал украинской науки – ХХІ век» (м. Запоріжжя, 20-25 травня 2014 року) Секція «Педагогічні науки та освітні технології». Науки гуманітарного циклу. Запоріжжя : Видавництво ПГА. 2014. Том. 1. С. 68–71. URL:http://nauka.zinet.info/.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/327-
dc.description.abstractУ статті розглядаються різні види і жанри мистецтва в певної хронології та вказується їх вплив на естетичне виховання підлітків. Кожен вид мистецтва має свої, властиві тільки йому, виразні засоби, за допомогою яких здійснюється вплив на підлітків, де вони переймаються мистецтвом, живуть у ньому, насолоджуються, пропускають його через себе. Так ми здійснюємо естетичне виховання підлітків, як в загальноосвітніх, так і у позашкільних закладах. В статье рассматриваются различные виды и жанры искусства в определенной хронологии и указывается их влияние на эстетическое воспитание подростков. Каждый вид искусства имеет свои, присущие только ему, выразительные средства, при помощи которых и осуществляется влияние на подростков, где они проникаются искусством, живут в нем, наслаждаются, пропускают его через себя. Так мы осуществляем эстетическое воспитание подростков, как в общеобразовательных, так и во внешкольных учреждениях. The article discusses the various types and genres of art in a certain chronology, and indicates their impact on the aesthetic education of teenagers. Every art form has its own expressive tools, with which and by impact on Teens, where they feel the art, live it, enjoy it, pass it through them. So we carry out the aesthetic education of adolescents, both in General and in extracurricular institutions.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЗапоріжжя: Видавництво ПГАuk_UK
dc.subjectзагальноосвітні навчальні закладиuk_UK
dc.subjectобщеобразовательные учебные заведенияuk_UK
dc.subjectgeneral educationuk_UK
dc.subjectестетичне вихованняuk_UK
dc.subjectэстетическое воспитаниеuk_UK
dc.subjectaesthetic educationuk_UK
dc.subjectпозашкільні навчальні закладиuk_UK
dc.subjectвнешкольные учебные заведенияuk_UK
dc.subjectout-of-school educational institutionsuk_UK
dc.subjectвзаємодіяuk_UK
dc.subjectвзаимодействиеuk_UK
dc.subjectinteractionuk_UK
dc.subjectпідліткиuk_UK
dc.subjectподросткиuk_UK
dc.subjectteenagersuk_UK
dc.titleВплив мистецтва на естетичне виховання підлітківuk_UK
dc.title.alternativeВлияние искусства на эстетическое воспитание подростковuk_UK
dc.title.alternativeThe influence of art on the aesthetic education of teenagersuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sierykh_Sumy_Aesthetic_Education_The_Influence.pdf844.38 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.