Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/343
Title: НУШ: оцінювання навчальних досягнень учнів
Other Titles: НУШ: оценка учебных достижений учащихся
NUS: assessment of the schoolchildren
Authors: Сєрих, Лариса Володимирівна
Серых, Лариса Владимировна
Sierykh, Larisa Volodymyrivna
Keywords: НУШ
НУШ
NUS
оцінювання навчальних досягнень
оценка учебных достижений
assessment
учні
учащиеся
schoolchildren
Issue Year: 2021
Publisher: Суми: КЗ СОІППО, кафедра теорії і методики змісту освіти
Citation: Сєрих, Л. В. (2021). НУШ: оцінювання навчальних досягнень учнів (Сєрих Л.В., завідувач кафедри теорії і методики змісту освіти, кандидат педагогічних наук, доцент КЗ СОІППО). Суми, 2021, 62.
Abstract: У презентації проаналізовано оцінювання навчальних досягнень учнів, що відповідає обов’язковим, загальним та конкретним результатам навчання. Подано основи поточного формувального та підсумкового оцінювання. Розглянуто категорії критеріїв оцінювання, інструменти формувального оцінювання, орієнтовні вимоги до критеріїв і шкал оцінювання. В презентации проанализированы оценивания учебных достижений учащихся, соответствует обязательным, общим и конкретным результатам обучения. Представлены основы текущего формовочного и итогового оценивания. Рассмотрены категории критериев оценки, инструменты формовочного оценивания, ориентировочные требования к критериям и шкал оценивания. The presentation analyzes the assessment of student achievement, which corresponds to the mandatory, general and specific learning outcomes. The basics of the current formative and final evaluation are given. The categories of evaluation criteria, formative evaluation tools, indicative requirements to the evaluation criteria and scales are considered.
URI: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/343
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sierykh_Sumy_NUS_Assessment_Schoolchildren.pdf4.85 MBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.