Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/37
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛабудько, Степан Пилипович-
dc.contributor.authorЛабудько, Степан Филиппович-
dc.contributor.authorLabudko, Stepan Philipovich-
dc.date.accessioned2016-05-31T07:28:00Z-
dc.date.available2016-05-31T07:28:00Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЛабудько С. Підготовка вчителів до використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / С. Лабудько // Інформаційні технології і засоби навчання. Електронне наукове фахове видання. – 2011. – №4 (24). – Режим доступу до ресурсу: http://www.journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/download/461/420.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/37-
dc.description.abstractПитання підготовки вчителів до використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі післядипломної педагогічної освіти на сьогоднішній день є актуальним. У статті приділена увага деяким аспектам підготовки вчителів до використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховній діяльності за традиційною схемою, а також розглядаються особливості підготовки вчителів до ефективного використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій та сучасних засобів навчання через організацію проблемно-тематичних курсів на факультеті підвищення кваліфікації інституту післядипломної педагогічної освіти. Вопрос подготовки учителей к использованию информационно-коммуникационных технологий в системе последипломного педагогического образования на сегодняшний день есть актуальным. В статье рассматриваются некоторые аспекты подготовки учителей к использованию информационно-коммуникационных технологий в учебно-воспитательной деятельности за традиционной схемой, а также рассматриваются особенности подготовки педагогов к эффективному использованию современных средств обучения и информационно-коммуникационных технологий через организацию проблемно-тематических курсов на базе института последипломного педагогического образования. Nowadays the question about teachers’ preparation to the information and communication technologies usage during the postgraduate period is actual. Some aspects of academic teachers’ preparation to the information and communication technologies usage during the postgraduate period in the teaching and educational activity are examined in the article, as well as some peculiarities of teachers’ preparation to the effective usage of modern tutorials and information and communication technologies through special problem thematic courses in Postgraduate Pedagogical Education Institute are observed.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВидавництво ITEA, Київuk_UK
dc.subjectсучасні засоби навчанняuk_UK
dc.subjectсовременные средства обученияuk_UK
dc.subjectmodern tutorialsuk_UK
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UK
dc.subjectинформационно-коммуникационные технологииuk_UK
dc.subjectinformation and communication technologiesuk_UK
dc.subjectпідготовка вчителівuk_UK
dc.subjectподготовка учителейuk_UK
dc.subjectteachers’ preparationuk_UK
dc.subjectпіслядипломна педагогічна освітаuk_UK
dc.subjectпоследипломное педагогическое образованиеuk_UK
dc.subjectpostgraduate pedagogical educationuk_UK
dc.titleПідготовка вчителів до використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі післядипломної педагогічної освітиuk_UK
dc.title.alternativeПодготовка учителей к использованию информационно-коммуникационных технологий в системе последипломного педагогического образованияuk_UK
dc.title.alternativeTeachers’ preparation to the information and communication technologies usage within postgraduate pedagogical education systemuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Кафедра освітніх та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
labudko_Pidgotovka_Vchiteliv_IKT.pdf129.09 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.