Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/385
Title: | Вихованість як мета і результат естетичного виховання підлітків у взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти |
Other Titles: | Upbringing as a goal and result of aesthetic education of teenagers in the interaction of institutions of general secondary and extracurricular education |
Authors: | Сєрих, Лариса Володимирівна Sierykh, Larisa Volodymyrivna |
Keywords: | естетичне виховання - aesthetic education заклади загальної середньої освіти - institutions of general secondary education заклади загальної позашкільної освіти - institutions of extracurricular education |
Issue Year: | 2022 |
Publisher: | Canada: Vancouver |
Citation: | Сєрих, Л.В. (2022). Вихованість як мета і результат естетичного виховання підлітків у взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти: збірник статей XV Міжнар. науково-практ. конф. ‘Innovations and prospects of world science. Proceedings of the 15th International scientific and practical conference’. Perfect Publishing. Vancouver, Canada. Pp. 200-206. |
Abstract: | Публікація розроблена відповідно до впровадження інноваційного регіонального проєкту «Взаємодія закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків». Естетична вихованість розглянута як мета, завдання та як результат розвитку особистості. The publication was developed in accordance with the implementation of the innovative regional project ‘Interaction of institutions of general secondary and out-of-school education in the aesthetic education of teenagers’. Aesthetic education is considered as a goal, task and as a result of personality development. |
URI: | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/385 |
Appears in Collections: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Cєрих_стаття_ Канада.pdf | 937.45 kB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.