Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/401
Title: Математична освітня галузь: 5-6 класи (адаптаційний цикл) Нової української школи
Other Titles: Mathematical Educational Branch: 5-6 grades (adaptation cycle) of the New Ukrainian School
Authors: Удовиченко, Ірина Віталіївна
Udovychenko, Iryna Vitaliyvna
Свєтлова, Тетяна Володимирівна
Svetlova, Tetiana Volodymyrivna
Keywords: методичний посібник
-
methodological manual
математична освітня галузь
-
mathematical educational branch
адаптаційний цикл
-
adaptation cycle
Нова українська школа
-
New Ukrainian School
Issue Year: 2022
Publisher: НВВ КЗ СОІППО
Citation: Математична освітня галузь : 5-6 класи (адаптаційний цикл) Нової української школи : методичний посібник для вчителів закладів загальної середньої освіти / укл. Т. В. Свєтлова, за ред. І. В. Удовиченко. Суми : НВВ КЗСОІППО, 2022. 64 с.
Abstract: У методичному посібнику розглянуто зміст математичної освітньої галузі, реалізацію відповідно до вимог Державного стандарту базової середньої освіти. Запропоновано до ознайомлення модельні навчальні програми з навчально-методичною підтримкою, надано рекомендації щодо організації освітнього процесу та оцінювання навчальних досягнень учнів з математики (адаптаційний цикл) за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа». Надано приклади дослідницьких робіт, задач на дослідження з використанням TANGRAM і LEGO, запропоновано теми проєктів національно-патріотичного спрямування. Акцентовано увагу на інструментах формувального оцінювання, усвідомленні практичної значущості цього напряму оцінювальної діяльності вчителя математики; надано рекомендації щодо облаштування сучасного кабінету математики, запропоновано сучасні онлайн ресурси для організації самоосвітньої діяльності вчителів математики. Рекомендовано вчителям математичної освітньої галузі для організації процесу навчання. The methodological manual deals with the content of mathematical educational branch, its implementation in accordance with the requirements of the State Standard of Basic Secondary Education. Modeling programs with educational and methodical support were offered for review, recommendations regarding the organization of the educational process and assessment of students’ educational achievements in Mathematics (adaptation cycle) according to the State Standard of Basic Secondary Education in the context of the implementation of the ‘New Ukrainian School’ Concept were provided. Examples of research works, tasks for research using TANGRAM and LEGO are provided, topics of national-patriotic projects are proposed. Emphasis is placed on the tools of formative assessment, awareness of the practical significance of this area of assessment activity of teachers of Mathematics; recommendations were given for setting up a modern Mathematics classroom, modern online resources for organizing self-educational activities of teachers of Mathematics were offered. It is recommended for teachers of mathematical educational branch to organize the learning process.
URI: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/401
Appears in Collections:Навчально-методичний відділ координації освітньої діяльності та професійного розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Нуш математика Свєтлова.pdf1.95 MBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.