Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/411
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Петрова, Лариса Григорівна | - |
dc.contributor.author | Подліняєва, Оксана Олександрвана | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-01T06:20:26Z | - |
dc.date.available | 2023-05-01T06:20:26Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Петрова Л., Подліняєва О. Модель розвитку інформаційно-цифрової компетентності педагогів на основі мережевої взаємодії в системі післядипломної освіти. VIII міжнародна науково-методична конференція «Критичне мислення в епоху токсичного контенту» : збірник статей. Київ : Центр Вільної Преси, Академія української преси, 2020. С. 374–384. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/411 | - |
dc.description | https://medialiteracy.org.ua/model-rozvytku-informatsijno-tsyfrovoyi-kompetentnosti-pedagogiv-na-osnovi-merezhevoyi-vzayemodiyi-v-systemi-pislyadyplomnoyi-osvity | uk_UK |
dc.description.abstract | У статті порушується проблема використання інформаційно-цифрових технологій у системі післядипломної педагогічної освіти, розкриваються особливості моделі розвитку інформаційно-цифрової компетентності педагогів на основі мережевої взаємодії вчителів. Пропонується визначення структури і компонентів розробленої моделі, а також форм і методів її ефективного запровадження в систему післядипломної педагогічної освіти на основі використання можливостей цифрових медіа. The article deals with the problem of the use of information and digital technologies in the system of postgraduate pedagogical education, reveals the peculiarities of the model of development of information and digital competence of teachers on the basis of network interaction of teachers. It is proposed to determine the structure and components of the developed model, as well as the forms and methods of its effective introduction into the system of postgraduate pedagogical education based on the use of digital media. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Київ : Центр Вільної Преси, Академія української преси | uk_UK |
dc.subject | інформаційно-цифрові технології | uk_UK |
dc.subject | information and digital technologies | uk_UK |
dc.subject | - | uk_UK |
dc.subject | інформаційно-цифрова компетентність | uk_UK |
dc.subject | information and digital competence | uk_UK |
dc.subject | - | uk_UK |
dc.subject | інфомедійна грамотність | uk_UK |
dc.subject | information literacy | uk_UK |
dc.subject | - | uk_UK |
dc.subject | післядипломна освіта | uk_UK |
dc.subject | postgraduate education | uk_UK |
dc.title | Модель розвитку інформаційно-цифрової компетентності педагогів на основі мережевої взаємодії в системі післядипломної освіти | uk_UK |
dc.title.alternative | Model of development of information and digital competence of teachers based on network interaction in the system of postgraduate education | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Appears in Collections: | Кафедра освітніх та інформаційних технологій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zbirnyk_8_konf_2020.pdf | 14.04 MB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.