Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/448
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗолотарьова, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorZolotaryova, Теtiana Victorivna-
dc.date.accessioned2023-12-18T07:37:16Z-
dc.date.available2023-12-18T07:37:16Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЗолотарьова Т. В. Опосередковане внутрішнє розвивальне, корекційне, реабілітаційне управління процесом абілітації позитивних складових людини як системи «біо-соціо-дух». Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022, № 7-8 (121-122). С. 211-223uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/448-
dc.description.abstractЗапропоновано визначення та схеми, які відображають сутність трикомпонентних процесів «абілітація – розвиток – абілітація», «абілітація – корекція – абілітація», «абілітація – реабілітація – абілітація». Доведено, що опосередковане внутрішнє розвивальне, корекційне, реабілітаційне управління процесом абілітації складається з двох видів безпосереднього управління і стимулює утворення горизонтальних зв’язків між знаннями, уміннями, навичками, сприяючи соціальній адаптації дітей із психофізичними порушеннями. The author proposed schemes are that reflect the essence of the processes “habilitation – development – habilitation”, “habilitation – correction – habilitation”, “habilitation – rehabilitation – habilitation”. Thus, the considered mediated management of the habilitation process consists of two types of immediate management in accordance with a pair of implemented processes and stimulates the formation of horizontal links between knowledge, skills, abilities, and contributes to the social adaptation of children with psychophysical disorders.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренкаuk_UK
dc.subjectабілітаціяuk_UK
dc.subjecthabilitationuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectрозвитокuk_UK
dc.subjectdevelopmentuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectкорекціяuk_UK
dc.subjectcorrectionuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectреабілітаціяuk_UK
dc.subjectrehabilitationuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectопосередковане внутрішнє управлінняuk_UK
dc.subjectmediated internal managementuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectпозитивні й негативні складові людини як системи «біо-соціо-дух»uk_UK
dc.subjectpositive and negative components of a person as a “bio-socio-spirit” systemuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectдіти з психофізичними порушеннямиuk_UK
dc.subjectchildren with psychophysical disordersuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectсинергетикаuk_UK
dc.subjectsynergeticsuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.titleОпосередковане внутрішнє розвивальне, корекційне, реабілітаційне управління процесом абілітації позитивних складових людини як системи «біо-соціо-дух»uk_UK
dc.title.alternativeMediated internal developmental, correctional, rehabilitational management of the processes of habilitation of the positive components of a person as a “bio-socio-spirit” systemuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zolotaryova_ Mediated_management.pdf485.33 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.