Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/496
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Євтюшенкова, Вікторія Іванівна | - |
dc.contributor.author | Yevtiushenkova, Viktoriia Ivanivna | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-25T12:33:51Z | - |
dc.date.available | 2024-03-25T12:33:51Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | - | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/496 | - |
dc.description.abstract | У магістерській роботі проаналізовано ступінь дослідженості проблеми особливостей розвитку організаційної культури в закладах освіти . У роботі визначено що організаційна культура – це сукупність визначених та встановлених в організації цілей, цінностей, норм, правил поведінки, які впливають на успішність діяльності організації. Властивості організаційної культури базуються на таких істотних ознаках: загальність, неформальність, стійкість. Культура організації містить як суб'єктивні, так і об'єктивні елементи. Відповідно до досліджень І. І. Сняданко, організаційна культура виконує ряд позитивних та негативних функцій. Організаційна культура закладу освіти – це особлива форма взаємовідносин всіх суб’єктів навчально-виховного процесу, яка склалася в навчальному закладі на основі встановлених цінностей, норм поведінки, писаних і неписаних правил, традицій, необхідних для успішного виконання визначених завдань. Специфічними ознаками організаційної культури закладу освіти є: відповідність основних цілей та завдань до місії навчального закладу; вироблення загальних правил формальних та неформальних взаємовідносин у навчальному закладі; колегіальність у прийнятті конструктивного рішення визначених завдань навального закладу; побудова взаємодії між всіма суб’єктами навчально-виховного процесу на основі співпраці та паритетності (рівності); орієнтація на реальні досягнення та перспективи професійного зростання педагогічних працівників; швидка адаптованість до нововведень та інноваційно-освітніх технологій тощо. Структура організаційна культура закладу освіти є складною і багатогранною категорією, яка розкривається через такі складові: цінності та місія закладу освіти; особистість керівника та педагогічних працівників; норми поведінки; правила поведінки. Встановлено, що 35,6% опитаних керівників закладів освіти характеризують тип організаційної культури в закладі освіти як «ієрархічний», 27,6% керівників визначають його як «клановий», а 25,4% – як «адхократичний», лише 11,4% керівників вказують на «ринковий» тип організаційної культури в закладі освіти. Встановлено статистично значущий зв’язок між рівнем прояву організаційної культури та такими чинниками як організаційний розвиток, соціально-психологічний клімат, управлінське спілкування. Розроблено психологічні рекомендації для керівників щодо підвищення рівня організаційної культури в закладах освіти. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | КЗ СОІППО | uk_UK |
dc.subject | культура | uk_UK |
dc.subject | організаційна культура | uk_UK |
dc.subject | управлінське спілкування | uk_UK |
dc.title | Особливості розвитку організаційної культури в закладах освіти | uk_UK |
dc.title.alternative | Peculiarities of organizational culture development in educational institutions | uk_UK |
dc.type | Masters thesis | uk_UK |
Appears in Collections: | Кафедра психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Зміст.pdf | 169.71 kB | Adobe PDF | Download | |
Реферат.pdf | 313.96 kB | Adobe PDF | Download | |
Титульна сторінка.pdf | 141.45 kB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.