Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/530
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сєрих, Лариса Володимирівна (Загальна редакція) | - |
dc.contributor.author | Sierykh, Larisa Volodymyrivna (General editor) | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-10T08:18:38Z | - |
dc.date.available | 2024-05-10T08:18:38Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика: збірник наукових статей / за заг. ред. Л.В. Сєрих. Суми : НІКО, 2024. 303 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/530 | - |
dc.description.abstract | У збірнику наукових матеріалів подано доповіді науковців, методистів, викладачів закладів вищої освіти, управлінців, учителів, вихователів закладів дошкільної освіти, керівників гуртків закладів позашкільної освіти з актуальної проблеми формування та розвитку особистісно-професійної компетентності педагога. Розкрито педагогічні, професійні, соціальні, філософські, управлінські, психологічні, методичні характеристики особистісно-професійної компетентності педагогів дошкільної, початкової, загальної середньої, позашкільної, професійної, вищої освіти. The collection of scientific materials presents the reports of scientists, methodologists, teachers of higher education institutions, managers, teachers, educators of preschool education institutions, leaders of groups of extracurricular education institutions on the current problem of the formation and development of the personal and professional competence of a teacher. Pedagogical, professional, social, philosophical, managerial, psychological, methodical characteristics of the personal and professional competence of teachers of preschool, primary, general secondary, extracurricular, professional, higher education are disclosed. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Суми : НІКО | uk_UK |
dc.subject | особистісно-професійна компетентність | uk_UK |
dc.subject | personal and professional competence | uk_UK |
dc.subject | - | uk_UK |
dc.subject | педагоги | uk_UK |
dc.subject | teachers | uk_UK |
dc.subject | - | uk_UK |
dc.subject | теорія і практика педагогічної діяльності | uk_UK |
dc.subject | theory and practice of pedagogical activity | uk_UK |
dc.subject | - | uk_UK |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UK |
dc.subject | competence approach | uk_UK |
dc.subject | - | uk_UK |
dc.title | Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика | uk_UK |
dc.title.alternative | Personal and professional teacher’s competence: theory and practice | uk_UK |
dc.type | conferences-materials | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
29.02.24_ЗБІРНИК.pdf | 5,28 MB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.