Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/546
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУдовиченко, Ірина Віталіївна-
dc.contributor.authorUdovychenko, Iryna Vitaliyvna-
dc.contributor.authorСердюк, Оксана Петрівна-
dc.contributor.authorSerdiuk, Oksana Petrovna-
dc.contributor.authorМетейко, Алла Володимирівна-
dc.contributor.authorMeteiko, Alla Vladimirovna-
dc.contributor.authorТретьякова, Олена Василівна-
dc.contributor.authorTretiakova, Olena Vasulivna-
dc.date.accessioned2024-09-13T08:20:23Z-
dc.date.available2024-09-13T08:20:23Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationІнформаційно-методичний збірник оформлено за допомогою інфографіки. Змістове наповнення видання: нормативні документи, базовий теоретичний контент (дефініції, напрями інноваційної діяльності), вимоги та критерії до інноваційної (методичної) розробки, структуровано за допомогою блок-схем. Матеріали інформаційно-методичного збірника рекомендовано педагогам, які прагнуть змін та оновлення освітнього процесу, професійного зростання та інноваційної діяльності, упровадження нововведень в освітній процес. The informational and methodical collection is designed with the help of infographics. Content of the publication: regulatory documents, basic theoretical content (definitions, directions of innovative activity), requirements and criteria for innovative (methodical) development, structured with the help of block diagrams. The materials of the informational and methodological collection are recommended to teachers who seek changes and renewal of the educational process, professional growth and innovative activities, introduction of innovations in the educational process.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/546-
dc.description.abstractІнформаційно-методичний збірник оформлено за допомогою інфографіки. Змістове наповнення видання: нормативні документи, базовий теоретичний контент (дефініції, напрями інноваційної діяльності), вимоги та критерії до інноваційної (методичної) розробки, структуровано за допомогою блок-схем. Матеріали інформаційно-методичного збірника рекомендовано педагогам, які прагнуть змін та оновлення освітнього процесу, професійного зростання та інноваційної діяльності, упровадження нововведень в освітній процес. The informational and methodical collection is designed with the help of infographics. Content of the publication: regulatory documents, basic theoretical content (definitions, directions of innovative activity), requirements and criteria for innovative (methodical) development, structured with the help of block diagrams. The materials of the informational and methodological collection are recommended to teachers who seek changes and renewal of the educational process, professional growth and innovative activities, introduction of innovations in the educational process.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСуми : ФОП Цьома С.П. Інноваційна розробка вчителя як засіб професійного зростання : інформаційно-методичний збірник / уклад.: І.В. Удовиченко, О.П. Сердюк, А.В. Метейко, О.В. Третьякова. Суми : ФОП Цьома С.П., 2024. 44 с.uk_UK
dc.subjectінформаційно-методичний збірникuk_UK
dc.subjectіnformational and methodical collectionuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectінноваційна розробкаuk_UK
dc.subjectіnnovative developmentuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectпрофесійне зростання вчителяuk_UK
dc.subjectprofessional teacher’s growthuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectінфографікаuk_UK
dc.subjectinfographicsuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.titleІнноваційна розробка вчителя як засіб професійного зростанняuk_UK
dc.title.alternativeInnovative teacher's development as a means of his professional growthuk_UK
dc.typeWorking Paperuk_UK
Appears in Collections:Навчально-методичний відділ координації освітньої діяльності та професійного розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ІННОВАЦІЙНА РОЗРОБКА.pdf10.43 MBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.