Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/55
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грицай, Сергій Михайлович | - |
dc.contributor.author | Грицай, Сергей Михайлович | - |
dc.contributor.author | Hrytsai, Serhii Mykhailovych | - |
dc.date.accessioned | 2016-09-20T11:55:05Z | - |
dc.date.available | 2016-09-20T11:55:05Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Грицай С.М. Формування політичної культури майбутніх учителів у процесі навчання / С.М. Грицай // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи: зб. наук. праць. – Вип. 44. – Харків: ХНПУ імені Г.С. Сковороди, 2015. – С. 54- 63. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/55 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито можливості процесу навчання для формування політичної культури майбутніх учителів у педагогічному ВНЗ. Автором стверджується, що в сучасних умовах переходу до дійсної демократії, реальної участі народу у прийнятті політичних рішень, багатопартійності і плюралізму думок зростає потреба формування в молодого покоління всебічної політичної освіченості, гнучкого політичного мислення, навичок суспільно-політичної діяльності. Вирішити ці завдання в змозі тільки соціально зрілий вчитель із сформованою власною політичною культурою. З’ясовано що для успішного формування політичної культури майбутніх учителів слід використовувати навчально-виховні можливості як аудиторної, так і позааудиторної навчальної роботи. Установлено, що найбільший дидактичний потенціал для забезпечення когнітивного компоненту політичної культури майбутнього вчителя мають соціально-суспільні та психолого-педагогічні навчальні дисципліни. В статье раскрыты возможности процесса обучения для формирования политической культуры будущих учителей в педагогическом вузе. Автором утверждается, что в современных условиях перехода к настоящей демократии, реального участия народа в принятии решений, многопартийности и плюрализма мнений повышается потребность формирования у подрастающего поколения всесторонней образованности, гибкого политического мышления, навыков общественно-политической деятельности. Решить эти задачи может только социально зрелый учитель с сформированной собственной политической культурой. Установлено, что для успешного формирования политической культуры будущих учителей необходимо использовать учебно-воспитательные возможности как аудиторной, так и внеаудиторной учебной работы. В статье доказывается, что наибольший дидактический потенциал для обеспечения когнитивной составляющей политической культуры будущих учителей имеют социально-общественные и психолого-педагогические учебные дисциплины. In the article the possibilities of process of education for forming of political culture of future teachers in higher educational pedagogical establishments are disclosed. It becomes firmly established by the author that in modern conditions of changing to the real democracy, the real participation of people in making decisions, multi-party system and pluralism of opinions, it is rising the necessity of forming of comprehensive scholarship, flexible political thinking and skills of socio-political activity of coming generation. Only socially mature teacher can manage these tasks having his own formed political culture. It is set that for the successful forming of political culture of future teachers it is necessary to use teaching and educational possibilities of both curricular and extracurricular activities. It is proved that the most didactic potential for providing the cognitive constituent of political culture of future teachers has socially-public and psychoeducational disciplines. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди | uk_UK |
dc.subject | майбутній учитель | uk_UK |
dc.subject | будущий учитель дисциплины | uk_UK |
dc.subject | future teacher | uk_UK |
dc.subject | політична культура | uk_UK |
dc.subject | политическая культура | uk_UK |
dc.subject | political culture | uk_UK |
dc.subject | формування | uk_UK |
dc.subject | формирование | uk_UK |
dc.subject | forming | uk_UK |
dc.subject | соціально-суспільні навчальні дисципліни | uk_UK |
dc.subject | социально-общественные учебные | uk_UK |
dc.subject | socially-public educational disciplines | uk_UK |
dc.subject | психолого-педагогічні навчальні дисципліни | uk_UK |
dc.subject | психолого-педагогические учебные дисциплины | uk_UK |
dc.subject | psychoeducational disciplines | uk_UK |
dc.title | Формування політичної культури майбутніх учителів у процесі навчання | uk_UK |
dc.title.alternative | Формирование политической культуры будущих учителей в процессе обучения | uk_UK |
dc.title.alternative | Forming of political culture of future teachers in the process of education | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Appears in Collections: | Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Gritsay_Future_Teacher.pdf | 5.07 MB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.