Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/566
Title: | STEM-освіта: теорія і практика |
Other Titles: | STEM education: theory and practice |
Authors: | Грицай, Сергій Михайлович Hrytsai, Serhii Mykhailovych Кода, Світлана Василівна Koda, Svitlana Vasylivna |
Keywords: | STEM-освіта STEM education - теорія і практика theory and practice - результати теоретичних і експериментальних досліджень results of theoretical and experimental research - анотований каталог annotated catalog - |
Issue Year: | 2021 |
Publisher: | Суми : НВВ КЗ СОІППО |
Citation: | STEM-освіта: теорія і практика : анотований каталог / укладачі: С. М. Грицай, С. В. Кода. Суми : НВВ КЗ СОІППО, 2021. 52 с. |
Abstract: | В анотованому каталозі розміщено нормативно-правове забезпечення впровадження і розвитку STEM-освіти; перелік науково-практичних публікацій, у яких висвітлюються результати теоретичних і експериментальних досліджень у галузі STEM-освіти, а також навчально-методичної літератури; рекомендовані інформаційно-мережеві ресурси для підтримки науково-дослідної діяльності освітян. Каталог розрахований на широке коло читачів. The annotated catalog contains regulatory and legal support for the implementation and development of STEM education; a list of scientific and practical publications that highlight the results of theoretical and experimental research in the field of STEM education, as well as educational and methodological literature; recommended information and network resources to support the research activities of educators. The catalog is designed for a wide range of readers. |
URI: | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/566 |
Appears in Collections: | Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Анотований каталог STEM-освіта_теорія і практика 2021.pdf | 923.29 kB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.