Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/573
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанченко, Світлана Миколаївна-
dc.contributor.authorPanchenko, Svitlana Mykolayivna-
dc.date.accessioned2025-03-13T08:18:23Z-
dc.date.available2025-03-13T08:18:23Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСистема збору та врахування фідбеку стейкголдерів освітніх програм. Методичні рекомендації / укладач С. М. Панченко. Суми : НВВ КЗ СОІППО, 2023. 56 с.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/573-
dc.description.abstractУ методичному посібнику розглянуто проблему ефективності освітнього процесу закладу вищої освіти в контексті здатності до взаємодії та співпраці зі стейкголдерами в зовнішньому та внутрішньому освітньому середовищах. Уточнено сутність поняття «стейкголдер», здійснено(запропоновано) умовний розподіл стейкголдерів на типи (зовнішні та внутрішні) та визначено основні групи стейкголдерів, їхні інтереси. Зосереджено увагу на механізмах взаємодії зі стейкголдерами та формах співпраці з різними групами стейкголдерів, врахування інтересів усіх зацікавлених осіб, що дозволить враховувати не лише потреби галузі, а й регіональні особливості у підготовці фахівців; впроваджувати інноваційні освітні технології, визначати перспективи у підготовки відповідних фахівців. Виокремлено критерії регулювання та узгодження інтересів стейкголдерів: відповідальності, впливовості, залежності, представництва, поточних та стратегічних намірів. The methodical manual examines the problem of the effectiveness of the educational process of the institution of higher education in the context of the ability to interact and cooperate with stakeholders in the external and internal educational environments. The essence of the concept of "stakeholder" was clarified, a conditional division of stakeholders into types (external and internal) was carried out (proposed), and the main groups of stakeholders and their interests were determined. Attention is focused on the mechanisms of interaction with stakeholders and forms of cooperation with various groups of stakeholders, taking into account the interests of all interested parties, which will allow taking into account not only the needs of the industry, but also regional features in the training of specialists; to implement innovative educational technologies, to determine perspectives in the training of relevant specialists. The criteria for regulation and coordination of stakeholders' interests are singled out: responsibility, influence, dependence, representation, current and strategic intentions.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСуми : НВВ КЗ СОІППОuk_UK
dc.subjectстейкголдерuk_UK
dc.subjectstakeholderuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectфідбекuk_UK
dc.subjectfeedbackuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectроботодавецьuk_UK
dc.subjectemployeruk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectпартнерські організаціїuk_UK
dc.subjectpartner organizationsuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.titleСистема збору та врахування фідбеку стейкголдерів освітніх програмuk_UK
dc.title.alternativeA system for collecting and taking into account the feedback of educational program stakeholdersuk_UK
dc.typeWorking Paperuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Система роботи зі стейкхолдерами_Методичка_Панченко.pdf771,78 kBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.