Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/581
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗолотарьова, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorZolotaryova, Теtiana Victorivna-
dc.date.accessioned2025-06-11T10:01:30Z-
dc.date.available2025-06-11T10:01:30Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЗолотарьова Т. В. Безбар’єрність як елемент безпечного освітнього середовища у казках Джанні Родарі. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2025, № 1 (141). С. 226-245uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/581-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано казки італійського письменника Джанні Родарі, в яких розповідається про освітній процес: «Тоніно-невидимка», «Кришталевий Джакомо», «Навчальна цукерка», «Італія з маленької букви», «Пес, який не вмів гавкати», «Робот, який захотів спати», «Планета Новорічних ялинок». У цих казках ми виявили продемонстровані автором освітні, інформаційні, психологічні, ментальні, соціальні бар’єри та безбар’єрність. Казки Джанні Родарі допомагають донести до учнів складну абстрактну інформацію про сутність, засоби, методи, зміст і форму виявлення, мінімізації та подолання бар’єрів, стимулюють творчість учнів у напрямку перетворення бар’єрів на безбар’єрність, адже всі учасники освітнього процесу мають сприяти створенню та ефективному функціонуванню цілісного безпечного освітнього середовища. The article analyzes fairy tales of the Italian writer G. Rodari, which tell about educational process: "Invisible Tonino", "Crystal Giacomo", "Educational Candy", "Small Italy", "The Dog Who Couldn’t Bark", "The Robot Who Wanted to Sleep", "Planet of Christmas Trees". In these tales, we found educational, informational, psychological, mental, social barriers and barrier-free home and school educational environment, and ways of transforming barriers into barrier-free, demonstrated by the author. The fairy tales by G. Rodari help to explain complex abstract information to pupils about the essence, means, methods, content and form of identifying, minimizing and surmounting barriers, stimulates the creativity of pupils in the direction of transforming barriers into barrier-free, because all participants of educational process should contribute to creation and effective functioning of a holistic and safe educational environment.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСуми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренкаuk_UK
dc.subjectосвітні, інформаційні, психологічні, ментальні, соціальні бар’єри та безбар’єрністьuk_UK
dc.subjecteducational, informational, psychological, mental, social, barriers, barrier-freeuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectказкаuk_UK
dc.subjectfairy taleuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectДжанні Родаріuk_UK
dc.subjectGianni Rodariuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.titleБезбар’єрність як елемент безпечного освітнього середовища у казках Джанні Родаріuk_UK
dc.title.alternativeBarrier-free as an element of a safe educational environment in Gianni Rodari’s fairy talesuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zolotaryova_Barrier-free as an element of a safe educational environment in Gianni Rodari’s fairy tales.pdf932,27 kBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.