Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/64
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКириченко, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorКириченко, Елена Николаевна-
dc.contributor.authorKirichenko, Elena Mikolaivna-
dc.date.accessioned2016-10-06T13:40:48Z-
dc.date.available2016-10-06T13:40:48Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationКириченко О.М. Інноваційні технології у навчально-виховному процесі ВНЗ / О.М. Кириченко // Вісник Глухівського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. Випуск 10 - Глухів: ГДПУ, 2007. – С. 205-208.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/64-
dc.description.abstractУ статті висвітлена актуальна проблема підготовки вчителя до впровадження нових технологій навчання сучасної школи. Розкриваються та активізуються основні етапи підготовки майбутніх вчителів до впровадження інноваційних технологій. Обґрунтовуються основні етапи процесу сприйняття інновацій майбутніми вчителями. На основі результатів аналізу досвіду теоретичної і практичної діяльності в початковій школі визначено основні завдання та уміння, якими повинен володіти майбутній учитель для ефективного впровадження інноваційних технологій. В статье раскрывается актуальная проблема подготовки учителя к внедрению новых технологий обучения современной школы. Раскрываются и анализируются главные этапы подготовки будущих учителей к внедрению инновационных технологий. Обосновываются основные этапы процесса воспитания инноваций будущими учителями. На основе анализа опыта теоретической и практической деятельности в начальной школе определены главные знания и умения, какими должен обладать будущий учитель для эффективного внедрения инновационных технологий. The article deals with the actual problem of preparing a teacher for using new technologies of studying in modern school. The main stages of preparing future teachers for using innovative technologies are analysed. The main knowledge and skills of future teachers for effective using the innovative technologies are determined.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherГлухівський державний педагогічний університетuk_UK
dc.subjectтехнологіяuk_UK
dc.subjectтехнологияuk_UK
dc.subjecttechnologyuk_UK
dc.subjectпедагогічна технологіяuk_UK
dc.subjectпедагогическая технологияuk_UK
dc.subjectpedagogical technologyuk_UK
dc.subjectнавчальна технологіяuk_UK
dc.subjectучебная технологияuk_UK
dc.subjectstudying technologyuk_UK
dc.titleІнноваційні технології у навчально-виховному процесі ВНЗuk_UK
dc.title.alternativeИнновационные технологии в учебно-воспитательном процессе ВУЗовuk_UK
dc.title.alternativeInnovative technologies in the educational process of higher institutionsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Науково-видавничий відділ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kirichenko_Pedagogical_Technology.pdf2,8 MBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.