Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/64
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кириченко, Олена Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Кириченко, Елена Николаевна | - |
dc.contributor.author | Kirichenko, Elena Mikolaivna | - |
dc.date.accessioned | 2016-10-06T13:40:48Z | - |
dc.date.available | 2016-10-06T13:40:48Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | Кириченко О.М. Інноваційні технології у навчально-виховному процесі ВНЗ / О.М. Кириченко // Вісник Глухівського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. Випуск 10 - Глухів: ГДПУ, 2007. – С. 205-208. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/64 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлена актуальна проблема підготовки вчителя до впровадження нових технологій навчання сучасної школи. Розкриваються та активізуються основні етапи підготовки майбутніх вчителів до впровадження інноваційних технологій. Обґрунтовуються основні етапи процесу сприйняття інновацій майбутніми вчителями. На основі результатів аналізу досвіду теоретичної і практичної діяльності в початковій школі визначено основні завдання та уміння, якими повинен володіти майбутній учитель для ефективного впровадження інноваційних технологій. В статье раскрывается актуальная проблема подготовки учителя к внедрению новых технологий обучения современной школы. Раскрываются и анализируются главные этапы подготовки будущих учителей к внедрению инновационных технологий. Обосновываются основные этапы процесса воспитания инноваций будущими учителями. На основе анализа опыта теоретической и практической деятельности в начальной школе определены главные знания и умения, какими должен обладать будущий учитель для эффективного внедрения инновационных технологий. The article deals with the actual problem of preparing a teacher for using new technologies of studying in modern school. The main stages of preparing future teachers for using innovative technologies are analysed. The main knowledge and skills of future teachers for effective using the innovative technologies are determined. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Глухівський державний педагогічний університет | uk_UK |
dc.subject | технологія | uk_UK |
dc.subject | технология | uk_UK |
dc.subject | technology | uk_UK |
dc.subject | педагогічна технологія | uk_UK |
dc.subject | педагогическая технология | uk_UK |
dc.subject | pedagogical technology | uk_UK |
dc.subject | навчальна технологія | uk_UK |
dc.subject | учебная технология | uk_UK |
dc.subject | studying technology | uk_UK |
dc.title | Інноваційні технології у навчально-виховному процесі ВНЗ | uk_UK |
dc.title.alternative | Инновационные технологии в учебно-воспитательном процессе ВУЗов | uk_UK |
dc.title.alternative | Innovative technologies in the educational process of higher institutions | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Appears in Collections: | Науково-видавничий відділ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kirichenko_Pedagogical_Technology.pdf | 2.8 MB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.