Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/65
Title: Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності вчителя початкових класів у системі післядипломної педагогічної освіти
Other Titles: Развитие информационно–коммуникативной компетентности учителя начальных классов в системе последипломного педагогического образования
Development of informational-communicational competence of elementary school teacher in the system of post-graduate pedagogical education
Authors: Лобода, Вікторія Володимирівна
Лобода, Виктория Владимировна
Loboda, Viktoriіa Volodymyrivna
Наконечна, Людмила Миколаївна
Наконечная, Людмила Николаевна
Nakonechnaya, Lyudmila Mykolayvna
Keywords: інформаційно-комунікаційна компетентність
информационно-коммуникационная компетентность
informational-communicational competence
інформатика в початкових класах
информатика в начальных классах
informatics in elementary school
веб-сайт
веб-сайт
website
вчитель початкових класів
учитель начальных классов
teacher of elementary classes
Issue Year: 2016
Publisher: Рівне:Гедеон-Прінт
Citation: Лобода В., Наконечна Л. Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності вчителя початкових класів у системі післядипломної педагогічної освіти / В. Лобода, Л. Наконечна // Нова педагогічна думка: науково-методичний журнал. – Рівне:Гедеон-Прінт, 2016. – № 1 (85). – С. 60 – 63.
Abstract: Сучасний рівень розвитку інформаційно-комунікаційних технологій значно розширює можливості доступу до інформації як для учителів, так і для учнів, створює середовище, метою якого є підготовка майбутнього покоління до життя в інформаційному суспільстві. Тому сьогодні є актуальною проблема формування і розвитку інформаційної компетентності вчителя початкових класів, особливо зважаючи на впровадження за новим Державним стандартом початкової загальної освіти з 2-го класу предмету «Інформатика». У даній статті автори презентують власний досвід щодо формування інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів на курсах підвищення кваліфікації, авторську структуру експрес-курсу «Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності вчителя початкових класів», що викладається на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Авторами здійснюється огляд освітнього веб-сайту «Розвиток ІКТ-компетентності педагогів Сумщини», на сторінках якого учителі, що викладають інформатику в початковій школі можуть знайти найрізноманітнішу інформацію – від новин до планів уроків та методичних розробок. Современный уровень развития информационно-коммуникационных технологий значительно расширяет возможности доступа к информации как для учителей, так и для учеников, создает среду, целью которой является подготовка будущего поколения к жизни в информационном обществе. Поэтому сегодня актуальна проблема формирования и развития информационной компетентности учителя начальных классов, особенно учитывая внедрение по новому Государственному стандарту начального общего образования со 2-го класса предмета «Информатика». В данной статье авторы представляют собственный опыт по формированию информационно-коммуникационной компетентности учителей на курсах повышения квалификации, авторскую структуру экспресс-курса «Развитие информационно-коммуникационной компетентности учителя начальных классов», что преподается на базе Сумского областного института последипломного педагогического образования. Авторами осуществляется обзор образовательного сайта «Развитие ИКТ-компетентности педагогов Сумщины», на страницах которого учителя, преподающие информатику в начальной школе могут найти самую разнообразную информацию - от новостей до планов уроков и методических разработок. The modern level of development of informational-communicational technologies significantly extends possibilities for accessing information for both teachers and students, and creates an environment, the purpose of which is to prepare future generation for life in informational society. Therefore, the problem of formation and development of informational competence of elementary school teachers becomes important, especially taking into account the new State standard for elementary education, according to which the course of Informatics is introduced in the second grade. In the present paper, authors present their personal experience of formation of informational-communicational competence of teachers at advanced training courses, and authors’ structure of the express-course on “The development of informational-communicational competence of elementary school teacher”, which is given at the Sumy regional institute of post-graduate pedagogical education. Authors present a review of the educational webpage “Development of ICT-competence of teachers of Sumy”, where pedagogues who teach Informatics in elementary school can find various information – from news to course plans and methodological materials.
URI: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/65
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Loboda_ Informatics_Elementary_School.pdf1.64 MBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.