Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/74
Title: Шкільні фактори ризику на порядку денному вчителя основ здоров’я
Other Titles: Школьные факторы риска на повестке дня учителя основ здоровья
School risk factors are on the agenda of the teacher of health basics
Authors: Успенська, Валентина Миколаївна
Успенская, Валентина Николаевна
Uspenska, Valentyna Mykolaivna
Keywords: фактор ризику
фактор риска
risk factors
шкільні фактори ризику
школьные факторы риск
school risk factors
предмет «Основи здоров’я»
предмет «Основы здоровья»
subject «Health Basics»
Issue Year: 2015
Publisher: ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, м. Харків, 61001
Citation: Успенська В.М. Шкільні фактори ризику на порядку денному вчителя основ здоров’я / В. М. Успенська // Основи здоров’я. – Харків : ВГ «Основа». – 2015. – № 4. – С. 7–12.
Abstract: Для доведення ключової функції здоров’язбережувальної компетентності та значущості предмета «Основи здоров’я» у її реалізації ми проаналізували таке явище, як «шкільні фактори ризику» і показали можливості навчальної програми з предмета в їх подоланні чи нівелюванні. Для доказательства ключевой функции здоровьесберегающей компетентности и значимости предмета «Основы здоровья» в ее реализации мы проанализировали такое явление, как «школьные факторы риска» и показали возможности учебной программы по предмету в их преодолении или нивелировании. In order to prove the key function of health saving competence and the significance of the subject “Health Basics”, we analyzed such phenomenon as “school risk factors” and showed the possibilities of a training program of the subject, their overcoming or leveling.
URI: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/74
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Uspenska_Shkilni_Faktory_Ryzyku_Zdorovia.pdf728.33 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.