Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/75
Назва: Констатувальний етап дослідження естетичного середовища учнів основної та старшої школи
Інші назви: Констатирующий этап исследования эстетической среды учащихся основной и старшей школы
Ascertaining stage of the research the aesthetic environment of students from secondary and high school
Автори: Сєрих, Лариса Володимирівна
Сєрих, Лариса Володимирівна
Sierykh, Larisa Volodymyrivna
Ключові слова: естетичне середовище
эстетическая среда
aesthetic environment
вчитель-експериментатор
учитель-экспериментатор
the teacher-experimenter
учні основної та старшої школи
учащиеся основной и старшей школы
schoolchild and high school principals
Рік публікації: 2012
Видавець: Глухів: Глухівський НПУ ім. Олександра Довженка
Бібліографічний опис: Сєрих Л. В. Констатувальний етап дослідження естетичного середовища учнів основної та старшої школи / Л. В. Сєрих // Педагогічні науки : Вісник Глухівського національного педагогічного університету ім. Олександра Довженка : зб. наук. праць. – Вип. 21. – Глухів, 2012. – С. 97-102.
Короткий огляд (реферат): У статті розкриті результати експерименту відповідно теми дослідження. Визначено ступінь здатності учнів до естетичної діяльності та ступінь розуміння естетичної цінності навколишнього світу, проявлення інтересу до мистецтва. В статье раскрыты результаты эксперимента в соответствии темы исследования. Определена степень способности учащихся к эстетической деятельности и степень понимания эстетической ценности окружающего мира, проявление интереса к искусству. The article deals with the results of the experiment under the topic of the research. The degree of ability of pupils to the aesthetic activity and the degree of understanding of the aesthetic values of the surrounding world, the manifestation of interest in the art determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/75
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sierykh_Sumy_Aesthetic_Education_Aestheti_Environment.FR11.pdf1,1 MBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.