Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/77
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСєрих, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorСерых, Лариса Владимировна-
dc.contributor.authorSierykh, Larisa Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2016-10-25T08:14:56Z-
dc.date.available2016-10-25T08:14:56Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСєрих Л. В. Шляхи досягнення акмеуспіху підлітків сільської школи в художньо-естетичному вихованні / Л. В. Сєрих // Всеукр. наук. -практ. конф. ["Інноваційні технології у професійній підготовці педагогічних кадрів до роботи в умовах сільської школи"] // Педагогічні науки : Вісник Глухівського національного педагогічного університету ім. Олександра Довженка : зб. наук. праць. – Вип. 23. – Глухів, 2013. – С. 42-48.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/77-
dc.description.abstractУ статті розкрито шляхи досягнення акмеуспіху підлітків сільської школи. Зроблена спроба залучати підлітків сільських загальноосвітніх навчальних закладів до участі в художньо-естетичній освіті та вихованні. При цьому значна роль належить не тільки, безпосередньо урочній діяльності, але й позаурочній та позашкільній роботі. Показані вектори взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. В статье раскрыты пути достижения акмеуспеха подростков сельской школы. Сделанная попытка привлекать подростков сельских общеобразовательных учебных заведений к участию в художественно-эстетическом образовании и воспитании. При этом значительная роль принадлежит не только, непосредственно урочной деятельности, но и внеурочной, и внешкольной работе. Показаны векторы взаимодействия общеобразовательных и внешкольных учебных заведений в эстетичном воспитании подростков. The ways of achievement of aсme-success teenagers of rural school are exposed in the article. Done attempt to bring over the teenagers of rural general educational establishments to participating in aesthetic education and education. Thus a considerable role belongs not only, directly to the fixed activity, but also to extracurricular and out-of-school work. The rationed vectors of cooperation of general and out-of-school educational establishments are in aesthetically beautiful education of teenagers.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherГлухів: Глухівський НПУ ім. Олександра Довженкаuk_UK
dc.subjectвзаємодіяuk_UK
dc.subjectвзаимодействиеuk_UK
dc.subjectcooperationuk_UK
dc.subjectзагальноосвітні навчальні закладиuk_UK
dc.subjectобщеобразовательные учебные заведенияuk_UK
dc.subjectgeneral educational establishmentsuk_UK
dc.subjectпозашкільні навчальні закладиuk_UK
dc.subjectвнешкольные учебные заведенияuk_UK
dc.subjectout-of-school educational establishmentsuk_UK
dc.subjectпідліткиuk_UK
dc.subjectподросткиuk_UK
dc.subjectteenagersuk_UK
dc.subjectестетичне вихованняuk_UK
dc.subjectэстетическое воспитаниеuk_UK
dc.subjectaesthetically beautiful educationuk_UK
dc.subjectакмеуспіхuk_UK
dc.subjectакмеуспехuk_UK
dc.subjectaсme-successuk_UK
dc.titleШляхи досягнення акмеуспіху підлітків сільської школи в художньо-естетичному вихованніuk_UK
dc.title.alternativeПути достижения акмеуспеха подростков сельской школы в художественно-эстетическом воспитанииuk_UK
dc.title.alternativeWays of achievement aсme-success teenagers of rural school in aesthetic educationuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sierykh_Aesthetic_Education_Aсme-success_Teenagers.FR12.pdf1.15 MBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.