Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/89
Title: | Естетичне виховання молодших школярів засобами театрального мистецтва |
Other Titles: | Эстетическое воспитание младших школьников средствами театрального искусства Aesthetic education of younger students by means of theatrical art |
Authors: | Сєрих, Лариса Володимирівна Серых, Лариса Владимировна Sierykh, Larisa Volodymyrivna |
Keywords: | естетична культура эстетическая культура aesthetic culture молодші школярі младшие школьники younger school pupils театралізована діяльність театрализованная деятельность the theatrical activities |
Issue Year: | 2006 |
Publisher: | Миколаїв: МОІППО |
Citation: | Сєрих Л. В. Естетичне виховання молодших школярів засобами театрального мистецтва / Л. В. Сєрих // Вересень : зб. наук. праць. – Миколаїв. – 2006. – №1-2 (34-35). – С. 106-112. |
Abstract: | У статті розкрито деякі аспекти досліджуваної проблеми естетичного виховання молодших школярів засобами театрального мистецтва. Здійснено теоретико-методологічне обґрунтування театральної студії та методичних рекомендацій щодо її реалізації. В статье раскрыто некоторые аспекты исследуемой проблемы эстетического воспитания младших школьников средствами театрального искусства. Осуществлено теоретико-методологическое обоснование театральной студии и методических рекомендаций по её реализации. In a paper is disclosed some aspects of an investigated (studied) problem of aesthetic education of the low schoolboys by facilities of theatrical art. The idealized, methodological justification of theatrical studio and methodical recommendations on of realization is realized. |
URI: | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/89 |
Appears in Collections: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sierykh_Sumy_aesthetic_education activities.FR11.pdf | 958.14 kB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.