Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/104
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасилега, Ольга Юріївна-
dc.contributor.authorВасилега, Ольга Юрьевна-
dc.contributor.authorVasyleha, Olga Yuriivna-
dc.date.accessioned2016-11-28T13:12:15Z-
dc.date.available2016-11-28T13:12:15Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationВасилега О.Ю. Вступ до спеціальності: особливості реалізації діагностичної функції практичного психолога (на прикладі характеристики пріоритетних форм і методів діагностики дитячих страхів) / О.Ю. Василега // Теоретичні і прикладні проблеми психології : Збірник наукових праць. – № 3 (32). – 2013. – С. 61-67.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/104-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано специфіку психодіагностичної роботи практичного психолога як одного з основних видів професійної діяльності фахівця на прикладі характеристики особливостей діагностики дитячих страхів; обґрунтовано актуальність навчального курсу «Вступ до спеціальності» для узагальнення та систематизації знань майбутніх практичних психологів щодо загальних та специфічних особливостей обраної професії. В статье проанализирована специфика психодиагностической работы практического психолога как одного из основных видов профессиональной деятельности специалиста на примере характеристики особенностей диагностики детских страхов; обоснована актуальность учебного курса «Введение в специальность» для обобщения и систематизации знаний будущих практических психологов относительно общих и специфических особенностей избранной профессии. The specific of practical psychologist’s psychodiagnostical work as one of the main types of professional activity of specialist on the example of description of features of children’s fears diagnostics is analyzed in the article; the actuality of the educational course «The Introduction to the Speciality» in generalization and systematization of knowledges of future practical psychologists in relation to the general and specific features of selected profession is grounded.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, 2013uk_UK
dc.subjectпсиходіагностичне дослідженняuk_UK
dc.subjectпсиходиагностическое исследованиеuk_UK
dc.subjectthe psychodiagnostical researchuk_UK
dc.subjectметодика психодіагностикиuk_UK
dc.subjectметодика психодиагностикиuk_UK
dc.subjectthe psychodiagnostical methodsuk_UK
dc.subjectпроективні методики психодіагностикиuk_UK
dc.subjectпроективные методики психодиагностикиuk_UK
dc.subjectthe projecting methods of psychodiagnosticsuk_UK
dc.subjectдитячі страхиuk_UK
dc.subjectдетские страхиuk_UK
dc.subjectchildren’s fearsuk_UK
dc.subjectособистісна тривожністьuk_UK
dc.subjectличностная тревожностьuk_UK
dc.subjectthe personal anxietyuk_UK
dc.titleВступ до спеціальності: особливості реалізації діагностичної функції практичного психолога (на прикладі характеристики пріоритетних форм і методів діагностики дитячих страхів)uk_UK
dc.title.alternativeВведение в специальность: особенности реализации диагностической функции практического психолога (на примере характеристики приоритетных форм и методов диагностики детских страхов)uk_UK
dc.title.alternativeThe introduction to the speciality: the features of realization of practical psychologist’s diagnostical function (on example of description of the priority forms and methods of diagnostics of children’s fears)uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Кафедра психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vasyleha_Diagnostics_Of_Children’s_Fears.pdf343.5 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.