Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/104
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Василега, Ольга Юріївна | - |
dc.contributor.author | Василега, Ольга Юрьевна | - |
dc.contributor.author | Vasyleha, Olga Yuriivna | - |
dc.date.accessioned | 2016-11-28T13:12:15Z | - |
dc.date.available | 2016-11-28T13:12:15Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Василега О.Ю. Вступ до спеціальності: особливості реалізації діагностичної функції практичного психолога (на прикладі характеристики пріоритетних форм і методів діагностики дитячих страхів) / О.Ю. Василега // Теоретичні і прикладні проблеми психології : Збірник наукових праць. – № 3 (32). – 2013. – С. 61-67. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/104 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано специфіку психодіагностичної роботи практичного психолога як одного з основних видів професійної діяльності фахівця на прикладі характеристики особливостей діагностики дитячих страхів; обґрунтовано актуальність навчального курсу «Вступ до спеціальності» для узагальнення та систематизації знань майбутніх практичних психологів щодо загальних та специфічних особливостей обраної професії. В статье проанализирована специфика психодиагностической работы практического психолога как одного из основных видов профессиональной деятельности специалиста на примере характеристики особенностей диагностики детских страхов; обоснована актуальность учебного курса «Введение в специальность» для обобщения и систематизации знаний будущих практических психологов относительно общих и специфических особенностей избранной профессии. The specific of practical psychologist’s psychodiagnostical work as one of the main types of professional activity of specialist on the example of description of features of children’s fears diagnostics is analyzed in the article; the actuality of the educational course «The Introduction to the Speciality» in generalization and systematization of knowledges of future practical psychologists in relation to the general and specific features of selected profession is grounded. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, 2013 | uk_UK |
dc.subject | психодіагностичне дослідження | uk_UK |
dc.subject | психодиагностическое исследование | uk_UK |
dc.subject | the psychodiagnostical research | uk_UK |
dc.subject | методика психодіагностики | uk_UK |
dc.subject | методика психодиагностики | uk_UK |
dc.subject | the psychodiagnostical methods | uk_UK |
dc.subject | проективні методики психодіагностики | uk_UK |
dc.subject | проективные методики психодиагностики | uk_UK |
dc.subject | the projecting methods of psychodiagnostics | uk_UK |
dc.subject | дитячі страхи | uk_UK |
dc.subject | детские страхи | uk_UK |
dc.subject | children’s fears | uk_UK |
dc.subject | особистісна тривожність | uk_UK |
dc.subject | личностная тревожность | uk_UK |
dc.subject | the personal anxiety | uk_UK |
dc.title | Вступ до спеціальності: особливості реалізації діагностичної функції практичного психолога (на прикладі характеристики пріоритетних форм і методів діагностики дитячих страхів) | uk_UK |
dc.title.alternative | Введение в специальность: особенности реализации диагностической функции практического психолога (на примере характеристики приоритетных форм и методов диагностики детских страхов) | uk_UK |
dc.title.alternative | The introduction to the speciality: the features of realization of practical psychologist’s diagnostical function (on example of description of the priority forms and methods of diagnostics of children’s fears) | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Appears in Collections: | Кафедра психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Vasyleha_Diagnostics_Of_Children’s_Fears.pdf | 343.5 kB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.