Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/108
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Панченко, Світлана Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Панченко, Светлана Николаевна | - |
dc.contributor.author | Panchenko, Svitlana Mykolaivna | - |
dc.date.accessioned | 2016-11-30T11:53:04Z | - |
dc.date.available | 2016-11-30T11:53:04Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Панченко С. М. Психологічні особливості дорослої людини як суб'єкта навчання [Електронний ресурс] / Світлана Миколаївна Панченко // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України : електрон. наук. фах. вид. / голов. ред. Діденко О. В. 2013. Вип. 3. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/Vnadps/2013_3/13psmlsn.pdf. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/108 | - |
dc.description.abstract | У статті подано дослідження психологічних особливостей дорослої людини як суб’єкта навчання, розкрито поняття «доросла людина», визначено підходи до виявлення характеристик дорослого учня, обґрунтовано вимоги до ефективності процесу навчання дорослих. В статье представлено исследование психологических особенностей взрослого человека как субъекта обучения, раскрыто понятие «взрослый человек», определены подходы к выявлению характеристик взрослого ученика, обоснованы требования к эффективности процесса обучения взрослых. The article deals with the study of the psychological peculiarities of adult as the subject of education. The concept «adult» is highlighted, the approaches to identifying the characteristics of adult student are defined and the demands to the efficiency of the process of adult education are grounded. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України : електрон. наук. фах. вид. | uk_UK |
dc.subject | доросла людина | uk_UK |
dc.subject | взрослый человек | uk_UK |
dc.subject | adult | uk_UK |
dc.subject | освіта дорослих | uk_UK |
dc.subject | образование взрослых | uk_UK |
dc.subject | adult education | uk_UK |
dc.subject | суб’єкт навчання | uk_UK |
dc.subject | субъект обучения | uk_UK |
dc.subject | the subject of education | uk_UK |
dc.subject | особливості дорослого учня | uk_UK |
dc.subject | особенности взрослого ученика | uk_UK |
dc.subject | peculiarities of adult student | uk_UK |
dc.title | Психологічні особливості дорослої людини як суб'єкта навчання | uk_UK |
dc.title.alternative | Психологические особенности взрослого человека как субъекта обучения | uk_UK |
dc.title.alternative | Psychological peculiarities of adult as the subject of adult education | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Panchenko_Adult_Education_As_A_Subject.pdf | 272,94 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.