Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/110
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧеканська, Лариса Миколаївна-
dc.contributor.authorЧеканская, Лариса Николаевна-
dc.contributor.authorChekanska, Larysa Mykolaivna-
dc.date.accessioned2016-11-30T13:26:01Z-
dc.date.available2016-11-30T13:26:01Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЧеканська Л.М. Особливості використання розвивальної кінезіологічної програми з ліворукими дітьми в учбовій діяльності / Л.М. Чеканська // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки : Зб. наукових праць. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. – № 43(67). – 421 с.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/110-
dc.description.abstractРозглянуто особливості корекційно-розвиваючої роботи з ліворукими дітьми в учбовій діяльності. Проаналізовано необхідність розробки стратегії диференційованого підходу щодо розвитку дітей з урахуванням їх віку, статі, індивідуальних особливостей. Зазначено, що фактор функціональної асиметрії великих півкуль головного мозку людини мало враховується в сучасній системі освіти. Обгрунтовано оптимальні педагогічні умови щодо реалізації потенційних можливостей дитини з урахуванням специфіки мозкової організації пізнавальних процесів у дітей. Рассмотрены особенности коррекционно-развивающей работы с леворукими детьми в учебной деятельности. Проанализирована необходимость разработки стратегии дифференцированного подхода по развитию детей с учетом их возраста, пола, индивидуальных особенностей. Отмечено, что фактор функциональной асимметрии больших полушарий головного мозга человека мало учитывается в современной системе образования. Обосновано, что оптимальные педагогические условия для реализации потенциальных возможностей ребенка должны создаваться с учетом специфики мозговой организации познавательных процессов у детей. The features of correction and development work with left children in educational activities. Analyzes the need to develop strategies differentiated approach to the development of children based on their age, gender, individual characteristics. It is noted that the factor of functional asymmetry of the cerebral hemispheres of the human brain was considered a modern education system. Grounded optimal educational conditions for realization of the potential of a child with specific cognitive processes of the brain in children.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНауковий часопис ім. М.П. Драгоманова: наук. журнал ВАК. – Київ: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014.uk_UK
dc.subjectфункціональна асиметріяuk_UK
dc.subjectфункциональная асимметрияuk_UK
dc.subjectfunctional asymmetryuk_UK
dc.subjectліворукі дітиuk_UK
dc.subjectлеворукие детиuk_UK
dc.subjectleft-handed childrenuk_UK
dc.subjectіндивідуальні особливостіuk_UK
dc.subjectиндивидуальные особенностиuk_UK
dc.subjectindividual characteristicsuk_UK
dc.subjectучбова діяльністьuk_UK
dc.subjectучебная деятельностьuk_UK
dc.subjecteducational activityuk_UK
dc.subjectрозвивальна кінезіологічна програмаuk_UK
dc.subjectразвивающая кинезиологическая программаuk_UK
dc.subjectdevelopmental kinesiology programuk_UK
dc.titleОсобливості використання розвивальної кінезіологічної програми з ліворукими дітьми в учбовій діяльностіuk_UK
dc.title.alternativeОсобенности использования развивающей кинезиологической программы с леворукими детьми в учебной деятельностиuk_UK
dc.title.alternativeFeatures of developing kinesiology program with left-handet children in the educational processuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Кафедра психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chekanska_Developing_Kinesiology_With_Left-Handet_Children.pdf254.43 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.