Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/114
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧижиченко, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorЧижиченко, Наталья Николаевна-
dc.contributor.authorChyzhychenko, Nataliia Mykolaivna-
dc.date.accessioned2016-12-16T13:06:16Z-
dc.date.available2016-12-16T13:06:16Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЧижиченко Н. М. Науково-теоретичні підходи та концепції вивчення проблеми оптимізму в зарубіжній психології / Н. М. Чижиченко // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. – 2011. – № 937, вип. 45. – С. 297-301. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2011_937_45_68.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/114-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі вивчення оптимізму в зарубіжній психології. Проаналізовано науково-теоретичні дослідження даного психічного явища в різних підходах: психоаналітичному, соціально-когнітивному, гуманістичному, позитивному. В результаті аналізу, автором зроблений висновок, що єдина концепція цього явища на даний момент відсутня. Розкриття положень різних підходів у психології, щодо вивчення оптимізму, дають автору можливість спиратися на ці методологічні засади і враховувати у дослідженні принципи всіх чотирьох вищезазначених напрямів. Статья посвящена проблеме изучения оптимизма в зарубежной психологии. Проанализированы научно-теоретические исследования данного психического явления в разных подходах: психоаналитическом, социально-когнитивном, гуманистическом, позитивном. В результате анализа, автор пришел к выводу, что единая концепция этого явления отсутствует. Раскрытие положений разных подходов психологии в изучении оптимизма, дают автору возможность опираться на данные методологические основы и учитывать в исследовании принципы всех четырех указанных направлений. This article is devoted to scientifical-theoretical studyng of optimism in foreign scholars with different school psychology: psychoanalytical, socially-cognitive, humanistic, positive ones. The result of this problem analysis enables to come to the conclusion that there is no united concept. It is worth pointing out that analysis of foreign scholars of psychology enables author based with methodological fundamentals and take into account all these for psychological shools.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. – 2011.uk_UK
dc.subjectоптимізмuk_UK
dc.subjectоптимизмuk_UK
dc.subjectоptimismuk_UK
dc.subjectпесимізмuk_UK
dc.subjectпессимизмuk_UK
dc.subjectpessimismuk_UK
dc.subjectсамоцінністьuk_UK
dc.subjectсамоценностьuk_UK
dc.subjectself-valueuk_UK
dc.subjectсамоприйняттяuk_UK
dc.subjectсамопринятиеuk_UK
dc.subjectself-acceptanceuk_UK
dc.subjectнадіяuk_UK
dc.subjectнадеждаuk_UK
dc.subjecthopeuk_UK
dc.titleНауково-теоретичні підходи та концепції вивчення проблеми оптимізму в зарубіжній психологіїuk_UK
dc.title.alternativeНаучно-теоретические подходы и концепции изучения проблемы оптимизма в зарубежной психологииuk_UK
dc.title.alternativeScientific-theoretical approaches and concepts of studying the problem of optimism in foreign psychologyuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Кафедра психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chyzhychenko_Problem_Of_Optimism_In_Psychology.pdf132.68 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.