Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/152
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Герасименко, Наталія Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Герасименко, Наталия Викторовна | - |
dc.contributor.author | Herasymenko, Nataliia Viktorivna | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-02T07:04:20Z | - |
dc.date.available | 2017-10-02T07:04:20Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Герасименко Н. Роль вхідного та вихідного діагностування у навчанні дорослих. електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ/збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. /кол.авт./ - Вінниця, 2014 рік, с.76-83. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/152 | - |
dc.description.abstract | У даній публікації порушується питання доцільності і необхідності автоматизації діагностування для виявлення фахової інформаційної компетентності педагогів в післядипломній педагогічній освіті. В данной публикации раскрывается вопрос целесообразности и необходимости автоматизации диагностирования для выявления профессиональной информационной компетентности педагогов в последипломном педагогическом образовании. This publication raises the question of expediency and necessity of automation of diagnostics for revealing of professional informational competence of teachers in postgraduate pedagogical education. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Вінниця, 2014 | uk_UK |
dc.subject | діагностування | uk_UK |
dc.subject | диагностирование | uk_UK |
dc.subject | diagnosis | uk_UK |
dc.subject | інформаційна компетентність | uk_UK |
dc.subject | информационная компетентность | uk_UK |
dc.subject | information competence | uk_UK |
dc.subject | інформаційна етика | uk_UK |
dc.subject | информационная этика | uk_UK |
dc.subject | information ethics | uk_UK |
dc.subject | інформаційна культура | uk_UK |
dc.subject | информационная культура | uk_UK |
dc.subject | information culture | uk_UK |
dc.subject | професійна діяльність педагога | uk_UK |
dc.subject | профессиональная деятельность педагога | uk_UK |
dc.subject | professional activity of a teacher | uk_UK |
dc.title | Роль вхідного та вихідного діагностування у навчанні дорослих | uk_UK |
dc.title.alternative | Роль входящего и исходящего диагностирования в обучении взрослых | uk_UK |
dc.title.alternative | The role of input and output diagnostics in adult learning | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Appears in Collections: | Кафедра освітніх та інформаційних технологій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Herasymenko_INPUT AND OUTPUT DIAGNOSTICS.pdf | 6.16 MB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.