Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/153
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАнтонченко, Марія Олексіївна-
dc.contributor.authorАнтонченко, Мария Алексеевна-
dc.contributor.authorAntonchenko, Mariia Alekseevna-
dc.date.accessioned2018-11-28T08:04:19Z-
dc.date.available2018-11-28T08:04:19Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationАнтонченко М.О. Експертні системи як засіб формування якісних знань учнів з природознавства в загальноосвітній школі. Імідж сучасного педагога. №4 (163). 2016. С. 49-51.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/153-
dc.description.abstractВ статті розглянуті сучасні уявлення про якісні знання учнів загальноосвітньої школи, формування їх за допомогою експертних систем. Було виявлено дидактичні умови застосування експертних систем для формування системності, дієвості і міцності знань з предметів природничого циклу. В статье рассмотрены современные представления о качественных знаниях учащихся общеобразовательных школ, формирования их с помощью экспертных систем. Были выявлены дидактические условия применения экспертных систем для формирования системности, действенности и прочности знаний по предметам естественного цикла. The article discusses the current understanding of the quality of secondary school students' knowledge, forming them using expert systems. It was found teaching conditions for the application of expert systems to create consistency, efficiency and durability of knowledge on natural subjects.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПолтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградськогоuk_UK
dc.subjectякісні знанняuk_UK
dc.subjectкачественные знанияuk_UK
dc.subjectqualitative knowledgeuk_UK
dc.subjectекспертні системиuk_UK
dc.subjectэкспертные системыuk_UK
dc.subjectexpert systemsuk_UK
dc.subjectдидактичні умовиuk_UK
dc.subjectдидактические условияuk_UK
dc.subjectdidactic conditionsuk_UK
dc.titleЕкспертні системи як засіб формування якісних знань учнів з природознавства в загальноосвітній школіuk_UK
dc.title.alternativeЭкспертные системы как способ формирования качественных знаний учащихся по природоведению в общеобразовательной школеuk_UK
dc.title.alternativeExpert systems as a means of forming efficient knowledge of nature in the secondary schooluk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Кафедра освітніх та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Antonchenko_Expert_Systems.pdf1.43 MBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.