Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/160
Title: Інформаційно-цифрова компетентність педагога у контексті вимог Нової української школи
Other Titles: Информационно-цифровая компетентность педагога в контексте требований Новой украинской школы
Information and digital competence of the teacher in the context of the requirements of the New Ukrainian school
Authors: Лабудько, Степан Пилипович
Лабудько, Степан Филиппович
Labudko, Stepan Philipovich
Keywords: Інформаційно-цифрова компетентність
Информационно-цифровая компетентность
Information and digital competence
Нова українська школа
Новая украинская школа
New Ukrainian School
Issue Year: 2018
Publisher: «НЕАСМО»: Переяслав-Хмельницький
Citation: Лабудько С.П. Інформаційно-цифрова компетентність педагога у контексті вимог Нової Української Школи. Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії : зб. наукових праць ІІI Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (Переяслав-Хмельницький, 30 квітня 2018 року). Переяслав-Хмельницький, 2018. С. 62-64. URL: http://conferences.neasmo.org.ua/uploads/conference/file/53/conference_30-30.4.2018.pdf.
Abstract: У статті акцентується увага на проблемі підвищення рівня інформаційно-цифрової компетентності сучасного педагога в контексті вимог Нової української школи. В статье акцентируется внимание на проблеме повышения уровня информационно-цифровой компетентности современного педагога в контексте требований Новой украинской школы. The article highlights the problem of increasing the level of information-digital competence of a modern teacher in the context of the requirements of the New Ukrainian School.
URI: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/160
Appears in Collections:Кафедра освітніх та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Labudko_Cyfrova_Kompetetnist_Pedagoga.pdf316.85 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.