Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/179
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСєрих, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorСерых, Лариса Владимировна-
dc.contributor.authorSierykh, Larisa Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2018-12-03T07:39:34Z-
dc.date.available2018-12-03T07:39:34Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСєрих Л. В. Естетичне виховання: середовищний підхід: навч. - метод. посіб. / Лариса Сєрих. – Київ-Суми : НІКО, 2016. – 210 с.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/179-
dc.description.abstractУ навчально-методичному посібнику викладено теоретичні та методичні засади створення естетичного середовища, запропоновано вектори їх створення. Розглянуто коло питань, тісно пов’язаних із практичною естетичною діяльністю навчальних закладів, зокрема підлітків. Запропонований зміст навчально-методичного посібника є частиною наукового дослідження "Взаємодія загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків", деякі аспекти якого було висвітлено в однойменній монографії. Адресований науковій громаді, педагогам вищих, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів, аспірантам, магістрантам, студентам педагогічних університетів, учителям. В учебно-методическом пособии изложены теоретические и методические основы создания эстетической среды, предложены векторы их создания. Рассмотрен круг вопросов, тесно связанных с практической эстетической деятельностью учебных заведений, в частности подростков. Содержание учебно-методического пособия является частью научного исследования "Взаимодействие общеобразовательных и внешкольных учебных заведений в эстетическом воспитании подростков", некоторые аспекты которого были рассмотрены в одноименной монографии. Адресовано научному сообществу, педагогам высших, общеобразовательных, внешкольных учебных заведений, аспирантам, магистрантам, студентам педагогических университетов, учителям. In the teaching manual outlines the theoretical and methodological basis for the creation of aesthetic environment the proposed vectors of their creation. Considered a range of issues closely related to practical aesthetic activities in educational institutions, in particular teenagers. The proposed content of the training manual is part of a research study "Interaction of secondary and primary schools in the aesthetic education of teenagers", some aspects of which were discussed in the same monograph. Addressed to the scientific community, teachers of higher, secondary, school educational institutions, graduate students, undergraduates, students of pedagogical universities, teachers.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherКиїв-Суми : НІКОuk_UK
dc.subjectсередовищеuk_UK
dc.subjectсредаuk_UK
dc.subjectenvironmentuk_UK
dc.subjectестетичне вихованняuk_UK
dc.subjectэстетическое воспитаниеuk_UK
dc.subjectaesthetic educationuk_UK
dc.subjectшколяріuk_UK
dc.subjectшкольникиuk_UK
dc.subjectof school pupilsuk_UK
dc.titleЕстетичне виховання: середовищний підхідuk_UK
dc.title.alternativeЭстетическое воспитание: средовой подходuk_UK
dc.title.alternativeThe aesthetic education: the environment approachuk_UK
dc.typebooksuk_UK
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sierykh_Sumy_The_Environment_Approach.pdf2.57 MBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.