Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/185
Title: | Із скарбниці Сумського художнього музею |
Other Titles: | Из сокровищницы Сумского художественного музея The from the Treasury of the Sumy art Museum |
Authors: | Сєрих, Лариса Володимирівна Серых, Лариса Владимировна Sierykh, Larisa Volodymyrivna |
Keywords: | естетична культура эстетическая культура aesthetic culture скарбниця кладовая the treasury художній музей художественный музей art museum |
Issue Year: | 2010 |
Publisher: | Суми: РВВ СОІППО |
Citation: | Сєрих Л. В. Із скарбниці Сумського художнього музею : метод. посібн. для вчителів художньо-естетичного профілю, вчителів початкових класів, спеціалістів дошкільних навчальних закладів / Лариса Сєрих. – Суми : РВВ СОІППО, 2010. – 51 с. |
Abstract: | У посібнику подано методичні рекомендації щодо використання творів мистецтва (живопису, графіки) на уроках образотворчого мистецтва, музики в середній, початковій та дошкільній освіті, художньої культури в профільних класах. Розкриті деякі аспекти сприймання та оцінювання творів мистецтва. В пособии представлены методические рекомендации по использованию произведений искусства (живописи, графики) на уроках изобразительного искусства, музыки в среднем, начальном и дошкольном образовании, художественной культуры в профильных классах. Раскрыты некоторые аспекты восприятия и оценивания произведений искусства. The Handbook presents guidelines for the use of works of art (paintings, drawings) on the lessons of fine art, music, middle, primary and pre-school education, art and culture in specialized classes. Reveals some aspects of perception and evaluation of works of art. |
URI: | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/185 |
Appears in Collections: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sierykh_ Sumy_Art_Museum.pdf | 3.37 MB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.