Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/191
Title: | Дистанційне навчання учнів: технологічний аспект |
Other Titles: | Дистанционное обучение учащихся: технологический аспект Distance learning of students: the technological aspect |
Authors: | Лабудько, Степан Пилипович Лабудько, Степан Филиппович Labudko, Stepan Philipovich |
Keywords: | дистанційне навчання дистанционное обучение distance learning технологічний аспект технологический аспект technological aspect |
Issue Year: | 2017 |
Publisher: | Вінниця : ВНТУ |
Citation: | [Електронний ресурс] / Лабудько С.П. // Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ: Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції. – Вінниця : ВНТУ, 2017. – С. 129-136. – Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1U2-cMnsLuP5lUCztbN8icWBZHDJXr2Vv/view. |
Abstract: | У статті розкриваються технологічні особливості впровадження дистанційного навчання в Україні. Звертається увага на нормативно-правові документи, які регламентують порядок впровадження дистанційного навчання в загальноосвітні навчальні заклади. В статье раскрываются технологические особенности внедрения дистанционного обучения в Украине. Обращается внимание на нормативно-правовые документы, регламентирующие порядок внедрения дистанционного обучения в общеобразовательные учебные заведения. The article reveals the technological features of the introduction of distance learning in Ukraine. Attention is paid to regulatory documents that regulate the implementation of distance learning in general education institutions. |
URI: | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/191 |
Appears in Collections: | Кафедра освітніх та інформаційних технологій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Labudko_Dystantsiyne_Navchannya_Tehnologichniy_Aspekt.pdf | 701.39 kB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.