Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/207
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коростіль, Лідія Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Коростиль, Лидия Анатольевна | - |
dc.contributor.author | Korostil, Lidiia Anatoliivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-05T08:10:11Z | - |
dc.date.available | 2019-02-05T08:10:11Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Коростіль Л.А. Покоління Z: пошук способів педагогічної взаємодії. Народна освіта Випуск №1(34), 2018. Розділ 4. URL: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=5229. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/207 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито сутність понять «покоління», «покоління Z», «ехо-покоління»; визначено характерні ознаки сучасного підлітка як представника покоління Z, а також можливі специфічні психологічні особливості. Надано психолого-педагогічні рекомендації зарубіжних і вітчизняних учених учителям з метою побудови адекватного стилю навчання учнів покоління Z. В статье раскрыто сущность понятий «поколение», «поколение Z», «эхо-поколение»; определены характерные черты современного подростка, как представителя «поколения Z, а также возможные специфические психологические особенности. Предложены психолого-педагогические рекомендации учителям зарубежных и отечественных ученых с целью построения адекватного стиля обучения учеников «поколения Z». The article describes the essence of «generation», «generation Z», «echo-generations», concepts, gives characteristic signs of a modern teenager as a representative of «generation Z» as well as possible specific psychological features. There are provided psychological and pedagogical recommendations of foreign and local scientists according the appropriate teaching style for the pupils of «generation Z». | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Народна освіта [Електронне наукове фахове видання] | uk_UK |
dc.subject | «теорія поколінь» | uk_UK |
dc.subject | «теория поколений» | uk_UK |
dc.subject | «The theory of generations» | uk_UK |
dc.subject | «покоління Z» | uk_UK |
dc.subject | «поколение Z» | uk_UK |
dc.subject | «generation Z» | uk_UK |
dc.subject | «ехо-покоління» | uk_UK |
dc.subject | «эхо-поколение» | uk_UK |
dc.subject | «echo-generations» | uk_UK |
dc.subject | стиль навчання | uk_UK |
dc.subject | стиль обучения | uk_UK |
dc.subject | teaching style | uk_UK |
dc.title | Покоління Z: пошук способів педагогічної взаємодії | uk_UK |
dc.title.alternative | Поколение Z: поиск способов педагогического взаимодействия | uk_UK |
dc.title.alternative | Generation Z: Finding Ways of Pedagogical Interaction | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Korostil_Generation_Z_Pedagogical_Interaction.pdf | 390,98 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.