Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/211
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Антонченко, Марія Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Антонченко, Мария Алексеевна | - |
dc.contributor.author | Antonchenko, Mariia Alekseevna | - |
dc.contributor.author | Ніколаєнко, Михайло Сергійович | - |
dc.contributor.author | Николаенко, Михаил Сергеевич | - |
dc.contributor.author | Nikolayenko, Mikhail Serhiyovych | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-11T08:07:51Z | - |
dc.date.available | 2019-02-11T08:07:51Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Антонченко М.О., Ніколаєнко М.С. Кроссенс як засіб формування інформаційної компетенції вчителя. Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії: збірник Матеріалів XLII Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 29-30 вересня 2017 р., Переяслав-Хмельницький, 2017. С. 45-47. URL: http://conferences.neasmo.org.ua/uploads/conference/file/45/conference_29-30.9.2017.pdf. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/211 | - |
dc.description.abstract | В статті розглянуто поняття «інформаційна компетенція педагога» та її компоненти. Подана методика використання сучасного інтерактивного прийому навчання – кроссенсу та приклад його створення. Досліджено роль кроссенсу для формування інформаційної компетенці педагогічних працівників. В статье рассмотрено понятие «информационная компетенция педагога» и ее компоненты. Представленна методика использования современного интерактивного приема обучения - кроссенсу и пример его создания. Исследована роль кроссенсу для формирования информационной компетенции педагогических работников. The article deals with the concept of "informational competence of the teacher" and its components. The given methodology of using modern interactive learning is a cross-examination and an example of its creation. The role of crossness for formation of informational competence of pedagogical workers is investigated. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Переяслав-Хмельницький | uk_UK |
dc.subject | кроссенс | uk_UK |
dc.subject | кроссенс | uk_UK |
dc.subject | сrossens | uk_UK |
dc.subject | інформаційна компетенція | uk_UK |
dc.subject | информационная компетенция | uk_UK |
dc.subject | information competence | uk_UK |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UK |
dc.subject | профессиональная компетентность | uk_UK |
dc.subject | professional competence | uk_UK |
dc.title | Кроссенс як засіб формування інформаційної компетенції вчителя | uk_UK |
dc.title.alternative | Кроссенс как способ формирования информационной компетенции учителя | uk_UK |
dc.title.alternative | Crossens as a method of forming the information competence of the teacher | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра освітніх та інформаційних технологій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Antonchenko_Nikolaenko_Krossens.pdf | 1 MB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.