Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/231
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Удовиченко, Ірина Віталіївна | - |
dc.contributor.author | Удовиченко, Ирина Виталиевна | - |
dc.contributor.author | Udovychenko, Iryna Vitaliyvna | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-07T09:47:03Z | - |
dc.date.available | 2021-05-07T09:47:03Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Дистанційний формат взаємодії суб’єктів освітньої діяльності : методичні рекомендації / за ред. І. В. Удовиченко. Суми : НВВ КЗ СОІППО, 2021. 198 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/231 | - |
dc.description.abstract | У методичних рекомендаціях подано інформацію щодо особливостей організації діяльності закладів дошкільної, загальної середньої освіти у форматі дистанційної взаємодії між учасниками освітнього процесу. Матеріали містять поради, посилання на інтернет ресурси, приклади змістового моделювання. Методичні рекомендації стануть у нагоді працівникам центрів професійного розвитку педагогічних працівників, керівникам, педагогічним працівникам закладів освіти з організації взаємодії між учасниками освітнього процесу у відділеному режимі (синхронний, асинхронний, дистанційний формат навчання). В методических рекомендациях представлена информация об особенностях организации деятельности учреждений дошкольного, общего среднего образования в формате дистанционного взаимодействия между участниками образовательного процесса. Материалы содержат советы, ссылки на интернет ресурсы, примеры содержательного моделирования. Методические рекомендации пригодятся работникам центров профессионального развития педагогических работников, руководителям, педагогическим работникам учреждений образования по организации взаимодействия между участниками образовательного процесса в отделенном режиме (синхронный, асинхронный, дистанционный формат обучения). The methodical recommendations provide information on the peculiarities of the organization of preschool and general secondary education institutions in the format of remote interaction between the participants of the educational process. The materials contain tips, links to Internet resources, examples of content modeling. Methodical recommendations will be useful for employees of centers for professional development of teachers, managers, teachers of educational institutions to organize interaction between participants in the educational process in a separate mode (synchronous, asynchronous, distance learning format). | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Суми : НВВ КЗ СОІППО | uk_UK |
dc.subject | Дистанційне навчання | uk_UK |
dc.subject | Дистанционное обучение | uk_UK |
dc.subject | Distance Learning | uk_UK |
dc.subject | Дистанційна освіта | uk_UK |
dc.subject | Дистанционное образование | uk_UK |
dc.subject | Distance education | uk_UK |
dc.subject | Інформатизація освіти | uk_UK |
dc.subject | Информатизация образования | uk_UK |
dc.subject | Іnformatization of education | uk_UK |
dc.subject | Освітня діяльність | uk_UK |
dc.subject | Образовательная деятельность | uk_UK |
dc.subject | Еducational activities | uk_UK |
dc.subject | Методичні рекомендації | uk_UK |
dc.subject | Методические рекомендации | uk_UK |
dc.subject | Мethodical recommendations | uk_UK |
dc.title | Дистанційний формат взаємодії суб’єктів освітньої діяльності | uk_UK |
dc.title.alternative | Дистанционный формат взаимодействия субъектов образовательной деятельности | uk_UK |
dc.title.alternative | Distance format of interaction of subjects of educational activity | uk_UK |
dc.type | Working Paper | uk_UK |
Appears in Collections: | Навчально-методичний відділ координації освітньої діяльності та професійного розвитку |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Udovychenko_Distantsіjnij_Format_Vzaemodії.pdf | 12.52 MB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.