Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/231
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУдовиченко, Ірина Віталіївна-
dc.contributor.authorУдовиченко, Ирина Виталиевна-
dc.contributor.authorUdovychenko, Iryna Vitaliyvna-
dc.date.accessioned2021-05-07T09:47:03Z-
dc.date.available2021-05-07T09:47:03Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДистанційний формат взаємодії суб’єктів освітньої діяльності : методичні рекомендації / за ред. І. В. Удовиченко. Суми : НВВ КЗ СОІППО, 2021. 198 с.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/231-
dc.description.abstractУ методичних рекомендаціях подано інформацію щодо особливостей організації діяльності закладів дошкільної, загальної середньої освіти у форматі дистанційної взаємодії між учасниками освітнього процесу. Матеріали містять поради, посилання на інтернет ресурси, приклади змістового моделювання. Методичні рекомендації стануть у нагоді працівникам центрів професійного розвитку педагогічних працівників, керівникам, педагогічним працівникам закладів освіти з організації взаємодії між учасниками освітнього процесу у відділеному режимі (синхронний, асинхронний, дистанційний формат навчання). В методических рекомендациях представлена информация об особенностях организации деятельности учреждений дошкольного, общего среднего образования в формате дистанционного взаимодействия между участниками образовательного процесса. Материалы содержат советы, ссылки на интернет ресурсы, примеры содержательного моделирования. Методические рекомендации пригодятся работникам центров профессионального развития педагогических работников, руководителям, педагогическим работникам учреждений образования по организации взаимодействия между участниками образовательного процесса в отделенном режиме (синхронный, асинхронный, дистанционный формат обучения). The methodical recommendations provide information on the peculiarities of the organization of preschool and general secondary education institutions in the format of remote interaction between the participants of the educational process. The materials contain tips, links to Internet resources, examples of content modeling. Methodical recommendations will be useful for employees of centers for professional development of teachers, managers, teachers of educational institutions to organize interaction between participants in the educational process in a separate mode (synchronous, asynchronous, distance learning format).uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСуми : НВВ КЗ СОІППОuk_UK
dc.subjectДистанційне навчанняuk_UK
dc.subjectДистанционное обучениеuk_UK
dc.subjectDistance Learninguk_UK
dc.subjectДистанційна освітаuk_UK
dc.subjectДистанционное образованиеuk_UK
dc.subjectDistance educationuk_UK
dc.subjectІнформатизація освітиuk_UK
dc.subjectИнформатизация образованияuk_UK
dc.subjectІnformatization of educationuk_UK
dc.subjectОсвітня діяльністьuk_UK
dc.subjectОбразовательная деятельностьuk_UK
dc.subjectЕducational activitiesuk_UK
dc.subjectМетодичні рекомендаціїuk_UK
dc.subjectМетодические рекомендацииuk_UK
dc.subjectМethodical recommendationsuk_UK
dc.titleДистанційний формат взаємодії суб’єктів освітньої діяльностіuk_UK
dc.title.alternativeДистанционный формат взаимодействия субъектов образовательной деятельностиuk_UK
dc.title.alternativeDistance format of interaction of subjects of educational activityuk_UK
dc.typeWorking Paperuk_UK
Appears in Collections:Навчально-методичний відділ координації освітньої діяльності та професійного розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Udovychenko_Distantsіjnij_Format_Vzaemodії.pdf12.52 MBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.