Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/257
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСєрих, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorСерых, Лариса Владимировна-
dc.contributor.authorSierykh, Larisa Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2021-07-13T06:56:20Z-
dc.date.available2021-07-13T06:56:20Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСєрих Л. В. Моделювання системи взаємодії загальноосвітніх та позашкільних закладів в естетичному вихованні підлітків. Педагогічні науки. Вип. LXXXIV Т. 1. 2018. С. 71–76.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/257-
dc.description.abstractУ статті порушено проблему пошуку нових засобів естетичного виховання підлітків закладів загальної середньої та позашкільної освіти. Здійснено спробу довести, що розроблена система означеної взаємодії може залучатись до освітнього процесу не лише в якості навчального забезпечення, але й як засобу естетичного виховання підлітків. З-поміж шести векторів взаємодії, що мають значний виховний вплив, виокремлено педагогічні механізми означеної взаємодії, технологічні, методичні засоби, що позитивно впливають на естетичне виховання підлітків. В статье затронута проблема поиска новых средств эстетического воспитания подростков заведений общего среднего и внешкольного образования. Осуществлена попытка доказать, что разработанная система такого взаимодействия может привлекаться к образовательному процессу не только в качестве учебного обеспечения, но и как средству эстетического воспитания подростков. Среди шести векторов взаимодействия, которые имеют значительное воспитательное влияние, выделены педагогические механизмы отмеченного взаимодействия, технологические, методические средства, которые положительно влияют на эстетическое воспитание подростков. The article was written about the problem of finding new means of aesthetic education for teenager’s secondary schools and out-of-school education. An attempt has been made to prove that a developed system of this kind of interaction can be involved in the educational process not only as an educational provision, but also as a means of aesthetic education of adolescents. Among the six vectors of interaction, which have significant educational effect, the pedagogical mechanisms of the specified interaction, technological, methodical means that positively influence the aesthetic education of teenager’s.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherм. Херсонuk_UK
dc.subjectестетичне вихованняuk_UK
dc.subjectэстетическое воспитаниеuk_UK
dc.subjectaesthetic educationuk_UK
dc.subjectсистемаuk_UK
dc.subjectсистемаuk_UK
dc.subjectsystemuk_UK
dc.subjectвектори взаємодіїuk_UK
dc.subjectвекторы взаимодействияuk_UK
dc.subjectinteraction vectorsuk_UK
dc.subjectзагальноосвітні навчальні закладиuk_UK
dc.subjectобщеобразовательные учебные заведенияuk_UK
dc.subjectof schoolsuk_UK
dc.subjectпозашкільні навчальні закладиuk_UK
dc.subjectвнешкольные учебные заведенияuk_UK
dc.subjectout-of-school educational institutionsuk_UK
dc.titleМоделювання системи взаємодії загальноосвітніх та позашкільних закладів в естетичному вихованні підлітківuk_UK
dc.title.alternativeМоделирование системы взаимодействия общеобразовательных и внешкольных заведений в эстетическом воспитании подростковuk_UK
dc.title.alternativeModelling of the system of interaction of general secondary schools and out-of-school education in the aesthetic education of the teenager’suk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sierykh_Sumy_Modelling_System_Of_Interaction.pdf227.76 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.