Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/259
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сєрих, Лариса Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Серых, Лариса Владимировна | - |
dc.contributor.author | Sierykh, Larisa Volodymyrivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-07-13T07:09:42Z | - |
dc.date.available | 2021-07-13T07:09:42Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Сєрих Л. В. Теоретико-методологічні аспекти взаємодії загальноосвітніх та позашкільних закладів освіти: компетентнісний підхід. Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика. Суми : НІКО. 2018. С. 251–255. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/259 | - |
dc.description.abstract | У статі розглянуто теоретико-методологічні аспекти взаємодії загальноосвітніх та позашкільних закладів освіти з позиції компетентнісного підходу. Зміст статті дозволяє розглядати предметні компетентності навчальних предметів, дисциплін, ураховуючи можливості, принципово нові підходи до навчання й виховання учнів у позашкільній освіті. В статье рассмотрены особенности, которые связаны с исследованием влияния созданной эстетико-воспитательной среды как системы взаимодействия общеобразовательных и внешкольных учебных заведений в эстетическом воспитании подростков. В статье рассмотрены теоретико-методологические аспекты взаимодействия общеобразовательных и внешкольных учебных заведений с позиции компетентностного подхода. Содержание статьи позволяет рассматривать предметные компетентности учебных предметов, дисциплин, учитывая возможности, принципиально новые подходы к обучению и воспитанию учащихся во внешкольном образовании. The article considers the theoretical and methodological aspects of the interaction of secondary and out-of-school educational institutions from the standpoint of the competence approach. The content of the article allows to consider the subject competencies of subjects, disciplines, taking into account the possibilities, fundamentally new approaches to teaching and educating students in extracurricular education. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Суми : НІКО | uk_UK |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UK |
dc.subject | компетентностный подход | uk_UK |
dc.subject | competency approach | uk_UK |
dc.subject | компетентність | uk_UK |
dc.subject | компетентность | uk_UK |
dc.subject | competence | uk_UK |
dc.subject | освітній потенціал | uk_UK |
dc.subject | образовательный потенциал | uk_UK |
dc.subject | educational potential | uk_UK |
dc.subject | взаємодія | uk_UK |
dc.subject | взаимодействие | uk_UK |
dc.subject | interaction | uk_UK |
dc.title | Теоретико-методологічні аспекти взаємодії загальноосвітніх та позашкільних закладів освіти: компетентнісний підхід | uk_UK |
dc.title.alternative | Теоретико-методологические аспекты взаимодействия общеобразовательных и внешкольных учебных заведений: компетентностный подход | uk_UK |
dc.title.alternative | Theoretical and methodological aspects of interaction between secondary and out-of-school educational institutions: a competency approach | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sierykh_Sumy_Theoretical_And_Methodological_Aspects.pdf | 307,3 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.