Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/266
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сєрих, Лариса Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Серых, Лариса Владимировна | - |
dc.contributor.author | Sierykh, Larisa Volodymyrivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-07-14T07:30:55Z | - |
dc.date.available | 2021-07-14T07:30:55Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Сєрих Л.В. Мистецька освіта в контексті новітніх художніх практик. Художні практики початку ХХІ століття: новації тенденції, перспективи : зб. матер. Всеукр. наук.-практ. конф. (24 листопада 2017 року). Київ : Київський державний інститут декоративно-прикладного мистецтва і дизайну ім. Михайла Бойчука, 2017. С. 395–400. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/266 | - |
dc.description.abstract | У статті серед арт-практик розглянуто дидактично доцільні вправи, завдання, які передбачають диференціацію, художньо-творчі завдання. Візуальний матеріал та зміст завдань мають практичну спрямованість. Розкрито сучасний метод навчання мистецтва – вербалізації змісту художніх творів. В статье среди арт-практик рассматриваются дидактически целесообразные упражнения, задания, которые предусматривают дифференциацию, художественно-творческие задачи. Визуальный материал и содержание задач имеют практическую направленность. Раскрыто современный метод обучения искусства – вербализации содержания художественных произведений. In the article, among art practitioners, didactically expedient exercises, tasks that provide differentiation, artistic and creative tasks are considered. The visual material and content of the tasks have a practical orientation. The modern method of teaching art - verbalization of the content of works of art is revealed. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Київ : Київський державний інститут декоративно-прикладного мистецтва і дизайну ім. Михайла Бойчука | uk_UK |
dc.subject | мистецька освіта | uk_UK |
dc.subject | художественное образование | uk_UK |
dc.subject | art education | uk_UK |
dc.subject | художні практики | uk_UK |
dc.subject | художественные практики | uk_UK |
dc.subject | art practices | uk_UK |
dc.subject | дидактично доцільні вправи | uk_UK |
dc.subject | дидактически целесообразные упражнения | uk_UK |
dc.subject | didactically expedient exercises | uk_UK |
dc.subject | взаємодія | uk_UK |
dc.subject | взаимодействие | uk_UK |
dc.subject | interaction | uk_UK |
dc.title | Мистецька освіта в контексті новітніх художніх практик | uk_UK |
dc.title.alternative | Художественное образование в контексте новейших художественных практик | uk_UK |
dc.title.alternative | Art education in the context of the latest art practices | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sierykh_Sumy_Art_Education.pdf | 535,74 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.